Monday 1 September 2014

Home » » Tips Mudah Buat Poster Iklan

Tips Mudah Buat Poster Iklan

Harini saya nak share satu lagi tips mudah untuk berbisnes online. Selalunya kalau bisnes ni memang takleh nak pisahkan dengan iklan-iklan kan. Yelah, takde iklan macamana orang nak tau apa yang kita jual..ye dak. Tak kiralah bisnes apa sekalipun, secara online atau tak. 

Satu medium pengiklanan adalah melalui poster-poster iklan yang menarik. Iklan yang bergambar lebih berkesan dan mendapat perhatian berbanding iklan yang ada tulisan saja. Bak kata omputih "picture speaks louder than words"

Kalau dulu-dulu, biasanya kalau nak buat poster iklan ni selalu gunakan Adobe Photoshop..atau paling simple pun boleh gunakan Microsoft Powerpoint atau Paint. Tapi syaratnya kena ada laptop atau komputer.

Bagi peniaga online macam saya ni, saya sentiasa bergerak...maka agak mustahillah nak mengangkut laptop sepanjang masa kan. Jadi saya perlukan tools yang boleh saya gunakan di smartphone saja. So senang saya pegi mana-mana pun still boleh deko poster iklan yang cantik-cantik. Sambil baring boleh, dalam kereta boleh, tengah shopping pun boleh.

So apa tools yang saya gunakan? Cekidaut bebeh.

bisnes online shaklee

Har inilah pembantu saya dalam mendeko poster iklan yang cantik, menarik dan juga cute. Walaupun tak sebagus designer professional, tapi sudah cukup memuaskan hati saya sebab ia adalah hasil kerja tangan saya sendiri.

Jom cuci mata tengok antara hasil poster iklan yang saya hasilkan.

esp shaklee

testimoni vivix gla complex shaklee


vitamin kesuburan lelaki

performance drink shaklee

testimoni meal shakes

Cantik tak? Hehe..dah puas tengok, jangan lupa order produk Shaklee pulak ye.

CARA ORDER:
Mudah je, klik link ni je --> http://bit.ly/1tTxPSD

Nak beli dengan harga lebih murah? Jom daftar keahlian Shaklee dengan saya.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

1 comment: