Monday 29 September 2014

Home » » Pengedar Shaklee Di Klang, Shah Alam dan Banting

Pengedar Shaklee Di Klang, Shah Alam dan Banting

Siapa kat sini pengguna setia produk Shaklee dari Klang? Atau anda orang Shah Alam dan baru nak mencuba produk Shaklee tapi tak tahu nak cari di mana. Atau duduk di Banting kan jauh nak pergi ke Shaklee Home Office di Pinnacle, Sunway tu semata untuk beli barang Shaklee je. 

Jangan pening kepala, jangan susah hati, tak perlu susah payah nak mencari peta untuk ke home office Shaklee, tak perlu juga bazirkan masa untuk ke Shaklee beli barang sendiri. Anda boleh dapatkan produk Shaklee yang berkenan di hati dengan semudah panggilan atau teks pesanan ringkas atau emel.

Meh nak kenalkan salah seorang anak bisnes saya ni. 

pengedar shaklee banting
Noorfazrin @ Arin (Shaklee ID: 911023)

Bagi mereka yang nakkan servis terbaik dan pantas, Arin juga menyediakan perkhidmatan CASH ON DELIVERY (COD) ke kawasan Klang khususnya dan juga kawasan sekitar yang berdekatan termasuk Shah Alam, Banting dan Lembah Klang. Kiranya ni kawasan jajahan Shaklee Arin la...hehe.  

Yang mana di luar kawasan tu terpaksalah redha untuk dapatkan produk secara penghantaran Pos Laju mahupun courier service seperti GDex dan CityLink. Tak perlu risau barang tu tak sampai, kerana sepanjang kami berniaga Shaklee ni tak pernah lagi barang tak sampai kepada customer. InsyaAllah barang anda akan sampai dengan selamat.

Kenapa anda boleh pilih/mengharapkan Arin sebagai pengedar Shaklee anda?
>>> khidmat yang pantas, cekap dan amanah
>>> free consultation eksklusif buat para customer sebelum dan selepas pembelian
>>> follow up customer yang berterusan untuk mengetahui perkembangan mereka.

Berikut adalah details untuk dihubungi. Contact Arin laju-laju ye :)


SMS/Whatsapp/WeChat/Telegram: 012-6509036
FB/Pinterest/Instagram: Irene Kass
FB Page: zarahealthylife.blogspot.com

ejen shaklee di klang
bagaimana dapatkan produk shaklee

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment