Tuesday 27 May 2014

Home » » Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Betul ke boleh jadi ahli Shaklee secara percuma? Ye betul memang boleh..tak tipu punya :) 

Sesapa saja boleh menjadi ahli Shaklee secara percuma dengan syarat:
  • membuat belian produk Shaklee sebanyak 200uv atau jika dinilaikan dalam ringgit Malaysia sebanyak RM650.

Syarat ni bukan saya yang suka2 tentukan ye, tapi dah ditentukan oleh Shaklee. Kalau ditanya kepada semua pengedar Shaklee yang sah pastinya ini adalah jawapan yang standard.

Sebenarnya jika ingin mendaftar ahli Shaklee, by default bayaran yuran keahlian adalah sebanyak RM65 seumur hidup. Manakala kos penghantaran sebanyak RM10 akan dikenakan sekiranya mahu Shaklee hantarkan member kit ke rumah.
 
Tapi sekiranya anda membuat belian produk sebanyak 200uv (dalam RM650), maka secara automatiknya anda layak mendapat keahlian percuma dan cash bonus dari Shaklee. So jimat dah RM75, anda untung sebab dapat cash bonus lagi.

Antara produk yang mendapat permintaan hangat untuk keahlian percuma ni adalah:
  • pembelian 2botol Vivix
  • pembelian 3kotak Collagen Powder .

Anda boleh juga membuat belian mana2 produk Shaklee yang lain. Tak semestinya beli Vivix atau Collagen Powder saja. Hanya ceritakan masalah/tujuan anda dan saya akan cadangkan produk yang sesuai.

Sesudahnya daftar sebagai ahli Shaklee, maka anda akan mendapat priviledge eksklusif seperti berikut:
  • jimat 15-20% dari harga retail setiap kali membeli produk Shaklee. Kalau tidak selamanyalah anda akan membeli dengan harga retail. Rugi tau..
  • kumpul points setiap kali membeli produk. Ala macam kad mesra atau bonus link tu. Beli dan kumpul points, sampai masa boleh redeem gift kan. Tapi Shaklee ni lagi best sebab tiap2 bulan boleh dapat bonus dalam bentuk wang tunai
  • shopping produk Shaklee hanya dihujung jari sebab Shaklee pakai sistem online. Klik dan klik saja, kemudian tunggu abang GDEX / Citylink hantar barang depan rumah. Mudah bukan?

Untuk jadi ahli Shaklee, anda haruslah hubungi pengedar Shaklee pilihan anda. Yelah, lebih mudah sebab segala urusan pendaftaran akan diuruskan. Sekiranya anda nak daftar sendiri, anda terpaksa membeli dulu borang pendaftaran berharga RM3 di branch Shaklee. 

So kebanyakan yang nak jadi ahli Shaklee semestinya memilih untuk daftar dengan pengedar Shaklee pilihan masing2. Dah ada cara yang mudah kenapa nak guna cara yang susah kan? 

Nak jadi ahli Shaklee? Saya boleh membantu :)

Atau anda boleh juga hubungi pengedar2 Shaklee yang berdaftar di bawah empayar saya. 

Jom semak pengedar Shaklee di kawasan anda di sini.

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment