Thursday 18 September 2014

Home » , » Collagen Powder Shaklee Rahsia Kecantikan Wanita

Collagen Powder Shaklee Rahsia Kecantikan Wanita

Kolagen dan kecantikan wanita berpisah tiada. Sememangnya sentiasa dicari-cari dan mendapat permintaan dari kaum wanita. Eh tapi zaman sekarang ni kaum lelaki pun ada yang ambil kolagen tau bukan kaum wanita saja.

Mana taknya, bila kolagen dalam badan semakin berkurangan, maka nampaklah kesan-kesan kedut di kulit..tidak lagi tegang, tidak lagi nampak muda cantik jelita. Payudara dan punggung yang dulunya seksi juga semakin kurang menarik.

Teruja nak share lagi testimoni Collagen Powder Shaklee. 

tips kulit lembap


rahsia kulit cantik dengan kolagen shaklee

kolagen shaklee

Dalam banyak2 jenama kolagen yang ada dipasaran, pastinya Collagen Powder Shaklee yang terbaik kerana jisim molekulnya hanya 1000 Dalton iaitu saiz molekul yang tepat untuk kesan yang terbaik. Memudahkan badan untuk menyerap tanpa perlu bekerja keras untuk memproses.

Kalau diperhatikan kolagen jenama lain dipasaran, jisim molekulnya terlalu besar dan mungkin harganya lebih murah. Tapi terpaksa makan berkotak2 sebelum mendapat hasil yang diingini. Kalau jisim molekul terlalu rendah sebagai contoh 500 Dalton pula tidak bermaksud bagus kerana ia tidak balance. Maka Collagen Powder masih pilihan kolagen yang terbaik.

Promo Collagen Powder Buy 6 Free 1 masih berlangsung. Grab it now!

BAGAIMANA ORDER:
Coppp!!! Nak beli dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment