Thursday 4 September 2014

Home » » Tips Mudah Bangun Pagi

Tips Mudah Bangun Pagi

Pernah jadi tak bila mulanya kita nak bangun pada waktu sekian-sekian, tapi end up terlajak tidur. Lebih-lebih lagi kalau nak bangun awal pagi. Saya selalu jadi macam tu..hehe

tips mudah bangun pagi

So untuk elakkan kejadian yang sama berulang, saya amalkan tips mudah seperti berikut:

1)  Tidur lebih awal dalam pukul 11 malam supaya badan saya mendapat rehat yang mencukupi

2) Ambil wuduk sebelum tidur dan baca doa tidur

3) Tepuk-tepuk bantal tu sambil pesan pada bantal yang saya nak bangun pada sekian sekian waktu. Tak tahu apa kaitannya but somehow it works! :p

4) Pasang alarm pada handphone dan setkan untuk berbunyi pada 3 waktu yang berlainan...jarak masa antara ketiga alarm adalah selama 15minit. So kalau tertutup alarm yg pertama, ada alarm kedua dan ketiga..hehe..

5) Telan sesudu Vivix sebelum tidur. Mesti akan rasa bertenaga je bila bangun tidur pada esok harinya. Cubalah :) 

Inilah apa yang saya amalkan. Mungkin ada pelbagai tips lagi yang boleh diamalkan. Terpulang pada keselesaan masing-masing.

Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.
 
Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment