Tuesday 23 September 2014

Home » , » Nutriferon Memperkuat Sistem Imun Anak

Nutriferon Memperkuat Sistem Imun Anak

Anak yang dijaga di nursery kerap demam, batuk dan selsema? Pastinya ibu bapa sangat risau bilamana anak yang dijaga di nursery sering sakit. Baru je baik sakit, beberapa hari kemudian sakit semula kerana dijangkiti oleh kanak-kanak lain yang turut dijaga di nursery tersebut.

Hakikatnya ibu bapa zaman sekarang bekerjaya dan terpaksa meninggalkan anak-anak seharian di nursery. Dan salah satu risiko meninggalkan anak di nursery adalah mudah dijangkiti penyakit memandangkan kebiasaannya nursery akan menjaga ramai kanak-kanak pada satu-satu masa.

Hal ini terbukti bilamana anak saudara saya yang dijaga di nursery kerap sakit. Kalau tak demam akan batuk selsema pula. Baru baik minggu lepas, hari ini sakit semula sebab ada kanak-kanak yang sakit di nursery.

Jadi semasa adik sekeluarga berkunjung ke rumah pada hujung minggu yang lepas, saya berikan adik sepeket Nutriferon untuk diberikan kepada anaknya. Orang dewasa pun terasa lemah dan sakit bila tidak sihat, inikan pula kanak-kanak. Memang kasihan.

Alhamdulillah beberapa hari kemudian adik memberitahu ada kesan yang positif selepas anaknya diberikan Nutriferon dan siap order sekotak Nutriferon lagi 😊


Apa ye Nutriferon ni?

Nutriferon merupakan interferon semulajadi di dunia yang mengukuhkan sistem imun badan dalam masa 3 hari. Interferon merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun badan dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi badan yang berfungsi untuk membunuh iaitu T-cells, B-cells dan makrofag.

Nutriferon mengandungi 4 ekstrak tumbuhan:

❤️ Biji labu
- merangsang pengeluaran interferon semulajadi dalam badan
- menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser.

❤️ Biji Plantago asiatica
- mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun badan.

❤️ Honeysuckle Jepun 
-  menentang jangkitan virus dan kuman.

❤️ Bunga Safflower 
- menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.

Oleh kerana salah satu kandungan Nutriferon adalah ekstrak biji labu, maka sebab itulah apabila dimakan anda akan terasa seperti memakan serbuk labu. Jadi ibu bapa tidak perlu risau untuk memberikan anak-anak Nutriferon kerana rasanya yang sedap bagaikan makan gula-gula 😊

Sebagai ibu bapa yang sangat prihatin kepada kesihatan anaknya, pastinya dengan memberikan Nutriferon ini akan memperkuat sistem imun badan anak. So takdelah anak asyik sakit je kan. Risau dan kasihan pada anak tu bila jatuh sakit.

CARA ORDER PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE:
Mudah saja, hanya klik link ini --> http://bit.ly/1tTxPSD 

Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment