Saturday 27 September 2014

Home » , , » Collagen Powder Rahsia Kekalkan Keremajaan Dan Kecantikan Diri

Collagen Powder Rahsia Kekalkan Keremajaan Dan Kecantikan Diri

Penuaan merupakan proses yang pasti akan berlaku pada sesiapa pun. Baik lelaki mahupun wanita, tua atau muda. Bukan orang yang berusia saja yang akan melalui proses penuaan tau, yang muda pun ada yang dah rasai kesan-kesan penuaan.

Semakin berusia seseorang itu, kadar penghasilan kolagen dalam badan semakin menurun. Sekiranya kehilangan kolagen berterusan, akan menyebabkan kesan yang ketara pada badan seseorang seperti:
- kulit yang berkedut, garisan ketawa serta lingkaran hitam bawah mata yang ketara
- payudara serta punggung yang kendur
- rambut dan gusi yang tidak sihat
- kulit hilang keanjalan, kering dan kusam
- kuku yang kekuningan dan mudah pecah serta pelbagai masalah yang lain.

Oleh kerana semakin berusia seseorang itu, kadar penghasilan kolagen oleh badan menyusut, maka pengambilan kolagen tambahan dari makanan mahupun supplement boleh membantu. 

tips kekalkan keremajaan dan kecantikan kulit

Kolagen Shaklee atau namanya Collagen Powder pastinya pilihan kolagen yang terbaik kerana:
❤️ diperbuat daripada sumber semulajadi yang terbaik tanpa bahan kimia berbahaya...no...no...no... Yang pastinya berkesan, selamat dan semulajadi.
❤️ mempunyai jisim molekul yang kecil dan tepat iaitu hanya 1000 Dalton untuk penyerapan yang optimum. Badan tak perlu bekerja keras untuk proses. Tak perlu makan berkotak-kotak untuk nampak kesannya sepertimana kolagen biasa.
❤️ bukan sekadar kolagen semata sebab didatangkan dalam pakej yang lengkap untuk memulih, memelihara, memperbaharui, melembap, mencerah, mensekatakan tona kulit
❤️ turut memberi kebaikan untuk gusi, rambut, kuku dan sendi yang sihat.

Dan benefis yang paling jelas bila membeli Collagen Powder pada bulan ini ialah anda dapat penjimatan yang hebat kerana setiap pembelian 6 kotak Collagen Powder anda akan layak mendapat:
❤️ FREE 1 kotak Collagen Powder bernilai RM298
❤️ FREE membership bernilai RM75
❤️ FREE delivery
❤️ cash back
Har cuba kira berapa total penjimatan anda. Banyak kan..banyak kan..

Kalau taknak ambil kolagen pun takpe, tiada paksaan. Tapi mesti tak best la kan bila nampak lebih berusia dari umur sebenar...orang pun salah anggap ingatkan makcik atau nenek...taknak kan...taknak kan.. 😬😬

BAGAIMANA ORDER:

Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 

Berminat menjana pendapat sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

1 comment:

  1. saya pun tak lepaskan peluang grab scp sempena bulan promo ni..bukan senang nak dapat harga yang jauh lebih murah ni=)
    Diariku Ceritaku

    ReplyDelete