Thursday 25 September 2014

Home » , , , » Pengedar Shaklee Di Bangi-Kajang

Pengedar Shaklee Di Bangi-Kajang

Pening kepala nak dapatkan produk Shaklee di mana, dengan siapa atau bagaimana? Meh sini saya nak sampaikan berita baik buat warga Bangi dan Kajang. Kini anda tidak perlu lagi pening kepala macamana nak dapatkan produk Shaklee.

Saya adalah pengedar Shaklee yang sah bernombor ID 865562. Sekejap ye nak meng'expose'kan diri sekejap..hehe.



Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran atau Cash On Delivery (COD) di kawasan sekitar Bangi, Kajang, SOGO Kuala Lumpur serta kawasan yang berhampiran. So anda tak perlu susah-susah fikir bagaimana cara mendapatkan produk Shaklee ni sebab saya berada berhampiran anda.

Sekiranya anda berada di luar kawasan penghantaran, jangan sedih dan risau kerana saya turut menyediakan penghantaran melalui Pos Laju, GDEX atau CityLink ke seluruh Malaysia. Pendek kata, walau di mana pun anda berada tetap boleh mendapatkan produk Shaklee daripada saya.

Kenapa kena beli produk Shaklee dengan saya?

  • Saya adalah pengguna produk Shaklee sejak tahun 2011 dan InsyaAllah akan kekal menjadi pengguna produk Shaklee sampai bila-bila. Ini kerana saya sangat yakin dengan produk Shaklee. Shaklee bukan setakat claim produknya berkesan, semulajadi dan selamat, tapi disahkan melalui ujian klinikal serta penyelidikan yang dijalankan.
  • Saya akan sedaya upaya mengutamakan para pelanggan saya. Saya ingin menjalankan bisnes Shaklee ini untuk jangka masa yang panjang dan berimpian menjadikannya bisnes keluarga yang boleh diwariskan. Jangan tak tahu di Shaklee sudah ada 5 generasi keluarga yang menjalankan bisnes Shaklee ni.
  • Saya menyediakan konsultasi secara percuma untuk pelanggan saya iaitu mereka yang membeli produk Shaklee dengan saya kerana konsultasi saya eksklusif buat para pelanggan saya sahaja.

Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee daripada saya, jangan segan silu untuk menghubungi saya di: 

SMS/Whatsapp/Call: 0133602633
Emel: feeza.k@gmail.com
Facebook: Norhafizah Kamso
FB Page: sinarcahayamata.blogspot.com


Ingin membeli produk Shaklee secara online?
Hanya klik ikon eSell di belah kanan blog ini 




Berminat menjana pendapatan sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)
JOM JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

1 comment:

  1. Area Puncak Alam boleh contact saya Aiza 0196536224 :)

    http://aizashoppe.blogspot.com

    ReplyDelete