Sunday 7 September 2014

Home » , » Tips Berbisnes Secara Online

Tips Berbisnes Secara Online

Ramai yang buat bisnes online sekarang kan. Buktinya, login saja Facebook bermacam-macam iklan bisnes yang ada. Dari baju, makanan, alat kelengkapan bayi, macam-macam lagi ada.

Yang seronoknya bila berbisnes secara online ni adalah tak perlukan premis perniagaan dan lebih mobile. Paham-paham jelah bila kena sewa kedai..mahal kan. Tak perlukan komputer pun bila nak berbisnes. Cukup sekadar gunakan handphone..yang penting ada akses internet.

"Kedai" untuk saya menjual adalah blog. Segala-gala tentang produk yang saya jual saya tulis dan paparkan di blog saya. Sama je konsepnya macam kedai biasa cuma yang ni lagi best dan tidak memerlukan saya untuk physically jaga kedai macam kedai biasa.
 
bisnes family

Macam yang saya buat sekarang ni, sambil mengarang entri terbaru blog, sambil menonton televisyen bersama keluarga. Best kan bilamana ada bisnes yang pada masa yang sama waktu bersama keluarga tak terabai.

Sambil-sambil tengok televisyen malam ni pun sudah 2 entry baru blog yang saya karang. Saya gunakan aplikasi mobile blogger.com ye. Sangat user friendly dan mudah digunakan.

tips bisnes online
 

Tadaa...hasilnya :) 

kedai online shaklee

Owh ye, jangan lupa baca entry lain dalam blog saya ye :)

Nak beli produk Shaklee?
Klik link ini --> http://bit.ly/1tTxPSD
 
Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment