Tuesday 9 September 2014

Home » , , , , » Testimoni Kolagen Shaklee - Collagen Powder

Testimoni Kolagen Shaklee - Collagen Powder

Kolagen oh kolagen. Memang famous dikalangan wanita dan lelaki yang mementingkan penampilan. Eh jangan fikir tak ada lelaki yang ambil kolagen tau. 

Kalau kita tengok di pasaran sekarang, bermacam-macam jenis dan jenama kolagen yang dijual. Tapi sebelum anda memilih sebarang kolagen, pastikan ianya diperbuat dari sumber ikan laut dalam dan mempunyai saiz molekul yang kecil. 

Perlu ke ambil kolagen ye? Sememangnya badan boleh menghasilkan kolagen sendiri tapi semakin usia meningkat, kadar penghasilan kolagen semakin menurun. Maka pengambilan kolagen dari sumber makanan boleh membantu memastikan badan kekal mendapat bekalan kolagen yang secukupnya.

Kesan kekurangan kolagen pada seseorang akan menyebabkan kesan penuaan yang ketara seperti kulit yang berkedut-kedut, kulit yang kering dan berjeragat, ketidaklancaran pergerakan sendi/anggota badan, dan sebagainya.

collagen powder

Seperti entri saya semalam, bulan ini Shaklee mengadakan promosi kolagennya iaitu Buy 6 Free 1 Collagen Powder. Jadi sempena bulan promosi Collagen Powder ni, saya nak share testimoni pengguna Collagen Powder.

testimoni collagen powder

testi kolagen

Bagi sesiapa yang masih berkira-kira nak mencuba Collagen Powder, bulan ini adalah masa yang tepat untuk memborong. 

Jadilah pengguna yang bijak. Kerana dirimu begitu berharga ❤️❤️

BELI COLLAGEN POWDER SECARA ONLINE

Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

1 comment:

  1. collagen shaklee terbaik...!!!
    jemput berblog walking ke link sy
    http://bit.ly/1qCfvwk

    ReplyDelete