Wednesday 24 September 2014

Home » , , » Bagaimana Cara Mendapatkan Produk Shaklee

Bagaimana Cara Mendapatkan Produk Shaklee

Anda ingin membeli produk Shaklee tapi masih tercari-cari di mana nak beli, dengan siapa nak beli, macamana cara nak beli. Untuk makluman anda semua, produk Shaklee hanya boleh didapati melalui Shaklee (home office, branch, eSell online system) dan SID (Shaklee Independent Distributor) sahaja. 

So jangan lah berharap nak jumpa di kedai farmasi ke, pasar-pasar malam ke, booth-booth di shopping mall ke sebabnya Shaklee tak benarkan. Dan kalau anda ada terjumpa juga dan masih nak membeli, berhati-hatilah atas sebarang kemungkinan. Mungkin tidak disertakan konsultasi, produk hampir tamat tempoh dan sebagainya.

Sebenarnya terdapat beberapa cara untuk anda mendapatkan produk Shaklee ni. Meh sini nak cerita sikit 😊

shaklee online system

❤️ Anda boleh membuat pembelian secara online melalui sistem eSell. Hanya klik gambar eSell di sebelah kanan blog ini dan anda akan dibawa ke website Shaklee untuk membuat pembelian. Penggunaan kad kredit/debit sahaja untuk pembelian secara online ini. Kemudian tunggu produk dihantar oleh CityLink/GDEX ke hadapan rumah anda.

❤️ Malas nak pening kepala buat order sendiri? Takpe...saya boleh membantu. Hubungi saya dan saya akan menerangkan langkah-langkah seterusnya dan menguruskan pembelian. Hanya tunggu produk sampai di depan pintu rumah je 😊

❤️ Taknak tunggu lama-lama dan nak produk urgent? Pun boleh...saya akan COD (cash on delivery) produk yang diminta secepat mungkin kepada anda. Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Kajang. COD hanya di sekitar Kajang, Bangi, Putrajaya jelah ye. Kalau diminta COD sampai ke Negeri Sembilan tak dapek nak menolong..hehe 😬

Kebiasaannya bagi customer yang jauh, saya akan menyarankan cara yang pertama atau yang kedua di atas. Yelah, atas faktor jarak...jadi agak payah kalau saya nak COD. Lebih cepat dan mudah sekiranya menggunakan perkhidmatan PosLaju atau courier service. 

Dan walau apa pun cara pembelian yang anda pilih, samada cara pertama, kedua atau ketiga, anda layak mendapatkan konsultasi secara percuma dari saya. 

Ingin membeli produk Shaklee secara online?
Mudah saja, hanya klik link ini --> http://bit.ly/1tTxPSD  

Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment