Sunday 28 September 2014

Home » » Majlis Motivation & Recognition Rally Shaklee

Majlis Motivation & Recognition Rally Shaklee

Hari ni telah berlangsungnya Majlis Motivation & Recognition Rally Shaklee untuk meraikan para SID (Shaklee Independent Distributor) nya. Bukan sebarang SID yang diraikan tapi mereka yang bergelar Shaklee Business Leader. 

Alhamdulillah majlis kali ni saya berpeluang dan berkesempatan untuk menyertainya. Sebulan sebelum majlis berlangsung lagi Shaklee sudah menghantarkan surat jemputan.  

shaklee motivation recognition rally

Sebenarnya sesiapa saja boleh menyertai majlis motivation rally ini. Surat jemputan yang saya maksudkan adalah untuk mengiktiraf pencapaian SID yang diraikan. 

pengedar shaklee malaysia

Dan yang istimewanya majlis motivation rally kali ini adalah dengan kehadiran Presiden Shaklee International iaitu Mr. Bradford Richardson. Saya difahamkan bahawa Mr. Bradford tidak pernah menyertai mana-mana majlis motivation rally di Malaysia sebelum ini. 

shaklee motivation recognition rally

Antara agenda majlis petang tadi adalah ucapan dari Mr. Victor Lim (Presiden Shaklee Malaysia), ucapan dari Mr. Bradford Richardson (Presiden Shaklee International), majlis pengiktirafan pencapaian, motivational speech dari Master yang sudah berjaya.

Apa yang saya dapat lihat dari majlis petang tadi adalah aura yang sangat positif lebih-lebih lagi dengan kehadiran barisan pengurusan Shaklee dan para Master yang sangat memberi inspirasi.

Bila dah ada majlis macam ni, salah satu aktiviti wajib adalah aktiviti bergambar. Teruja dapat bergambar dengan Mr. Bradford petang tadi. Kulit beliau mak aii licin gebu sungguh, penangan makan produk Shaklee. Kalah kulit saya yang perempuan ni...hehe. 

presiden shaklee international

Walaupun majlis selesai lewat petang, tapi saya puas kerana dapat menyerap aura-aura positif dari para SID yang sudah berjaya. Amat menantikan untuk sertai majlis motivation rally yang seterusnya...mudah-mudahan... 

Owh ye, apa ye kelebihan jadi Shaklee Business Leaders ni? Saya akan kongsikan apa yang kami para Shaklee Business Leader sudah atau berpeluang dapat dalam entri yang lain. Stay tuned ❤️❤️

Berminat menjadi salah seorang Shaklee Business Leader?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)

Ingin membeli produk Shaklee secara online?
Hanya klik ikon eSell di belah kanan blog ini.
order shaklee secara online

Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

1 comment: