Wednesday 10 September 2014

Home » , , , , » Nutriwhite - Rahsia Penjagaan Kulit Cantik

Nutriwhite - Rahsia Penjagaan Kulit Cantik

Beberapa hari yang lepas saya ada kongsikan set penjagaan kulit Nutriwhite yang saya pakai. Bukan setakat saya je, suami pun terjebak pakai sebab katanya best. Tak mengeringkan kulitnya setiap kali lepas cuci muka.
 
nutriwhite shaklee
 
Kalau ikutkan, set penjagaan kulit Nutriwhite ni terdiri dari beberapa produk. Lengkap dari pembersih, penyegar, pelembut, pencerah, sunblock, krim malam, macam-macam lagi lah. Nanti saya akan buat satu lagi entry tentang setiap produk dalam set Nutriwhite ni ye :)
 
Sistem Nutriwhite ni bertindak dengan 5 cara.
 

Mencegah

Dengan iklim khatulistiwa di Malaysia ni, cuaca memang panas terik kan...antara penyumbang kulit gelap. Maka, nutriwhite bertindak melindungi kulit secara aktif daripada sinar UV, cahaya matahari dan alam sekitar yang mengakibatkan penggelapan kulit
 

Mengurangkan

Pemakaian Nutriwhite yang konsisten membantu mengurangkan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap.
 

Menyekat

Nutriwhite membantu menyekat pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.
 

Mencerahkan

Semua wanita impikan kulit yang cerah sempurna. Jadi Nutriwhite membantu mencerahkan warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam dan menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.
 

Memperbaharui

Tak seperti produk penjagaan kulit yang lain, Nutriwhite memperbaharui sel-sel kulit dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan agar kulit cantik berseri.
 
Dengan penggunaan Nutriwhite yang berterusan, anda akan mendapat kulit yang lebih cerah dan berseri, tona kulit yang sekata dan sempurna.
 
Sememangnya Nutriwhite ni produk penjagaan kulit yang terbaik sebab diperbuat daripada bahan semulajadi, tak mengandungi bahan kimia yang merbahaya. Biasanya mana-mana produk penjagaan kulit, terutama yang bertujuan untuk mencerah kulit mengandungi bahan kimia merbahaya seperti merkuri, malah kesan daripada pemakaian produk tersebut akan menyebabkan pengelupasan kulit dan seterusnya menyebabkan kulit muka nipis.
 
Jangan tersalah memilih produk penjagaan kulit yang memberi kesan bahaya. Lain yang diimpikan, lain pula yang jadi nanti. Jadilah pengguna yang bijak memilih <3
 
NAK ORDER SECARA ONLINE?
Klik link ini --> http://goo.gl/3OcEX0
 
Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment