Friday 12 September 2014

Home » , » Peluang Jana Pendapatan Bersama Shaklee

Peluang Jana Pendapatan Bersama Shaklee

Hari ni sesampainya di rumah saya terima satu parcel dari Shaklee. Tertanya-tanya juga apa yang Shaklee hantar sedangkan saya tidak menantikan apa-apa parcel. 


Inilah rupanya parcel tersebut. Tak sabar nak tau apa isinya maka terus buka tanpa berlengah-lengah lagi.


Tadaaa...inilah yang Shaklee hantar. Pin kenaikan rank Senior Supervisor saya.

Sebenarnya saya dah lama naik rank Senior Supervisor ni, sejak dari tahun lepas lagi dan Shaklee sendiri sudah hantar surat meminta mengambil pin ini di home office Shaklee. Tapi dek kerana jarak antara rumah dan Shaklee jauh, maka hasrat untuk mengambilnya selalu tertangguh sampailah ke hari ini :D

Lebih-lebih lagi sekarang ni setiap pembelian produk Shaklee boleh dilakukan secara online, maka setiap order yang saya lakukan hanyalah melalui sistem online Shaklee iaitu eSell. Tidak lagi perlu ke Shaklee sendiri. Mudah dan pantas.

So, apa ye yang saya boleh dapat dengan rank Senior Supervisor ni?
- bonus bulanan 4 angka...bukan RM40, bukan juga RM400 ye. Bonus 4 angka bermakna RM1000 - RM9999. Dan bukannya limit setakat itu saja, bonus 5, 6 even 7 angka pun boleh sekiranya rajin berusaha.
- 6 star convention trip (international atau Umrah) secara percuma. Segala-galanya ditanggung oleh Shaklee, daripada accommodation, makan minum, baju, beg travel sehingga ke wang saku semuanya diberi oleh Shaklee. Hanya perlu bawa diri dan duit untuk shopping saja.
- car bonus incentive. Shaklee beri bonus dalam bentuk cash dan bukannya sebiji kereta. Jadi terpulang pada kita nak gunakan bonus tersebut untuk apa.
- award serta cash incentive yang lain. Join dululah baru senang nak cerita detail ye :D

Yang pastinya, Shaklee memberi peluang yang sangat besar kepada para SID (Shaklee Independent Distributor). Nak atau taknak rebut peluang saja.

Anda ingin mendapat peluang yang sama? Jom sertai kami sekarang.


BELI PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE
Klik link ini --> http://bit.ly/1tTxPSD   

Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.
 
------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment