Wednesday, 27 January 2016

Home » , » Himpunan Testimoni Herbal Blend

Himpunan Testimoni Herbal Blend

Bukan mudah nak cari krim yang mempunyai pelbagai kebaikan dan kegunaan ni. Bukan saja pelbagai kegunaan malah dapat digunakan seisi keluarga.

Ada sesetengah krim yang mempunyai pelbagai kegunaan, namun hanya sesuai digunakan oleh orang dewasa saja dan kurang sesuai untuk bayi. 

Kebanyakan krim serbaguna mempunyai bahan merbahaya kepada kesihatan seperti paraben dan steroid. Walaupun dos yang terkandung dalam krim tersebut adalah rendah namun tidak mustahil akan memberikan kesan dalam jangkamasa yang panjang.

Risau kan nak tepek krim sebarangan pada kulit bayi tersayang. Nak-nak lagi kulit bayi sangat lembut dan sensitif.

Tapi, ramai betul ibu-ibu yang prihatin borong Herbal Blend Shaklee. Baik untuk kegunaan sendiri, kegunaan suami mahupun anak-anak dan bayi.


Eh eh...tak bahaya ke Herbal Blend ni tepek kat bayi?
Jawapannya, selamat digunakan seisi keluarga.

Pertama, Herbal Blend diperbuat 100% daripada sumber tumbuhan. 
Kedua, Herbal Blend bebas paraben.
Ketiga, Herbal Blend juga bebas steroid. 

Jadi tidak perlu risau untuk digunakan dalam jangka masa yang panjang. Baik guna pada bayi mahupun diri sendiri.

Hari tu saya dah share kebaikan herbal blend untuk masalah ruam bayi kan. So hari ni saya nak share testimoni herbal blend untuk masalah lain pulak.

Herbal Blend legakan kaki yang luka

Ekzema hilang lepas pakai Herbal Blend

Tiada lagi bibir kering kerana Herbal Blend


Sapu Herbal Blend, kesan lebam hilang

Parut chicken pox pudar lepas pakai Herbal Blend

Lagi testimoni Herbal Blend legakan ruam kulit



Pelbagai guna kan krim Herbal Blend ni. Memang item wajib yang mesti saya pastikan ada di rumah. 

Harga pun tak mahal, hanya RM 27.50 untuk satu tiub sebesar tiub ubat gigi. Tahan lama dan menjimatkan tau.


Order secara online menggunakan kad kredit/debit, klik link di bawah:
 
Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)?
 
Copp!! Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?
 
Berminat menjana pendapatan sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)
 
----------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan

1 comment:

  1. Terujanya tengok banyak kebaikan herbal blend ni!

    ReplyDelete