Wednesday 9 January 2013

Home » , » Cara Menjadi Ahli Shaklee Dan Kelebihannya

Cara Menjadi Ahli Shaklee Dan Kelebihannya

Cara Menjadi Ahli Shaklee Dan Kelebihannya

Seringkali saya menawarkan kepada para pelanggan saya untuk menjadi ahli Shaklee walaupun tidak berhajat untuk memulakan perniagaan. Menjadi ahli Shaklee adalah semudah mendaftar dan mengumpul points dengan pembelian produk. Oleh kerana itu juga kebanyakan ahli yang mendaftar di bawah saya merupakan para pelanggan saya. Namun, ini tidak bermakna anda harus menjadi pelanggan saya dulu sekiranya ingin menjadi ahli ye :)
 
Anda berminat menjadi ahli Shaklee namun tidak tahu cara-caranya? Mari saya terangkan..
 

Bagaimana Mendaftar Sebagai Ahli/Pengedar Shaklee

Pendaftaran boleh dilakukan dengan cara:
  • Menghubungi saya dan saya akan menguruskan segala urusan pendaftaran, ATAU
  • Pergi sendiri ke mana-mana branch Shaklee berdekatan dan mendaftar menggunakan ID saya 865562 sebagai penaja.
 

Yuran Keahlian Shaklee

Anda boleh memilih samada ingin menjadi ahli dengan membayar yuran keahlian atau mendapatkan keahlian percuma:
  • Membuat pembayaran keahlian sebanyak RM79.50 ATAU
  • Mendapatkan keahlian percuma dengan membuat pembelian melebihi 200 points
 

Maintain Point dan Keahlian

Anda tidak perlu maintain point sekiranya mahu makan sendiri, berkongsi dengan keluarga, rakan-rakan mahupun saudara mara. Dan anda juga tidak perlu membuat minimum purchase mahupun membuat pembelian pada setiap bulan sekiranya mahu mengekalkan keahlian.
 
Namun sekiranya anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu mendapatkan points tertentu dan mengekalkan points tersebut.
 

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

  1. Dapat membuat pembelian dengan harga ahli
  2. Setiap pembelian akan diberi points yang akan ditukar kepada cash setiap bulan. Lebih banyak pembelian dan points yang dikumpul, maka lebih banyak cash yang akan diterima tanpa perlu mencari downline
  3. Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international, umrah bagi Muslim). 
 

Kelebihan Mendaftar Di Bawah Saya

Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 865562 sebagai penaja), anda akan mendapat kelebihan berikut:
  1. Akses kepada group bisnes tertutup kami, eksklusif hanya untuk ahli-ahli kami
  2. Berpeluang berkenalan dengan rakan-rakan bisnes yang sangat supportive, penuh dengan cas2 positif untuk berjaya, mempunyai ikatan ukhuwah yang kuat
  3. Mendapat bimbingan, tips online marketing, rahsia serta strategi untuk berjaya dalam bisnes online, info dan cara pengambilan produk, pengetahuan teknikal dalam mengendalikan blog serta fb dan sebagainya
  4. Tidak perlu meninggalkan keluarga mahupun mengganggu rancangan hujung minggu bersama keluarga untuk menghadiri kelas bisnes. Semuanya boleh dilakukan secara maya, hanya dihujung jari anda. Latihan di alam realiti juga disediakan dan kids friendly :)
  5. Perniagaan MLM yang berasaskan kepada penjualan produk dan bukan semata-mata mencari downline baru (head hunting).
 
Sekiranya anda masih tercari-cari bisnes untuk dilakukan mahupun untuk menjana side income, Shaklee adalah bisnes yang tepat buat anda.
 
 
Berminat? Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut. Usah berlengah lagi. Masa tidak akan menunggu kita. Hanya kita yang boleh mengubah nasib diri sendiri.
 
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment