Monday 1 September 2014

Home » , » Promo September - Collagen Powder & Meal Shakes

Promo September - Collagen Powder & Meal Shakes

Pagi-pagi lagi dah dikejutkan dengan sms dari Shaklee. Sms tak lain tak bukan adalah sms memberitahu promosi terbaru dari Shaklee untuk bulan September yang awesome ni...sebab September ni adalah bulan kelahiran saya..hehe nak jugak announce kan :D

Sangat yakin September ni bulan awesome buat saya sebab bulan ni buat julung-julung kalinya Shaklee buat double promotion tau. Tak pernah lagi berlaku dalam sejarah sebelum ni..owh adakah terover sangat statement ku ini? :D

Tadaa...inilah dia promo terbaru Shaklee untuk bulan ni. 
 
BUY 6 FREE 1 Collagen Powder & BUY 3 FREE 1 Meal Shakes

promo collagen powder shaklee

Ada apa dengan Collagen Powder ni? Bukan setakat bekalkan kolagen saja tau. Tapi macam-macam lagi ada. Nak awet muda, nak kulit cantik, nak rambut subur dan kuat, nak kulit lembap, nak kuku sihat, nak kulit putih etc. Pendek kata kalau nak nampak awet muda dan kulit yang flawless berseri-seri eloklah amalkan Collagen Powder ni.
 
promo meal shakes shaklee

Meal Shakes pulak? Meal Shakes ni umpama multivitamin dalam bentuk serbuk. Instant breakfast yang sedap lagi mudah disediakan. Sedap tau sebab perisa vanilla. Bagus untuk kanak-kanak yang sedang nak membesar. Bagus untuk masalah sembelit sebab ada kandungan fiber.  

So siapa-siapa yang tengah dok fikir-fikir nak mencuba Collagen Powder atau Meal Shakes, bulan ni adalah masa yang sesuai sebab promo yang awesome maka harga pun pastinya sangat awesome.

BAGAIMANA NAK ORDER?

Nak beli Collagen Powder, klik link ini --> http://tinyurl.com/collagenpowder-shaklee
 
Nak beli Meal Shakes, klik link ini --> http://tinyurl.com/mealshakes-shaklee
 
Copp...nak tau macamana nak dapatkan membership secara percuma?

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment