Monday 22 September 2014

Home » , » Overnight Renewal Whitening Cream - Krim Malam Terbaik Untuk Kulit Halus Mulus

Overnight Renewal Whitening Cream - Krim Malam Terbaik Untuk Kulit Halus Mulus

Setiap kali sebelum tidur pasti ramai yang dok gigih menepek segala jenis krim muka kan. Sayalah tu antara orang yang berkenaan. Tapi saya jenis tak suka sangat nak pakai banyak-banyak krim macam yang saya sharekan dalam entri Set Penjagaan Kulit Nutriwhite sebelum ni. Cukuplah saya pakai hanya satu jenis krim saja pada satu-satu masa. Satu krim dipakai waktu siang, satu lagi dipakai waktu malam.

krim malam shaklee
 
Krim malam Shaklee yang saya pakai ini daripada set penjagaan kulit Nutriwhite, Overnight Renewal Whitening Cream. Saya menghadapi masalah kulit yang kering tak sekata, so bila saya pakai bedak atau alat solek akan bercapuk-capuk maka tak jelita lah...hehe. Apa yang saya suka tentang krim malam ini adalah ianya melembapkan kulit saya.

Seperti namanya Overnight Renewal Whitening Cream, ia akan bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui juga mencerahkan kulit kita. Maka kulit akan kembali remaja, mengurangkan jeragat dan kembali cantik...flawless gitu. Memang best tau bila bangun je esok pagi, pegang kulit muka rasa lembut dan licin je macam kulit bayi.

Kelebihan krim malam Shaklee ini adalah ianya diperbuat daripada bahan semulajadi, selamat dan berkesan. Tidak seperti krim malam jenama lain yang kebiasaannya akan mengandungi bahan kimia berbahaya dan merengsakan kulit.

Jangan biarkan kulit muka anda terdedah kepada krim malam yang berbahaya. Jadilah pengguna yang bijak. Kerana dirimu begitu berharga <3

CARA ORDER:
Mudah saja, hanya klik link ini --> http://goo.gl/p5LN5p
 
 
Coppp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.

Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

2 comments:

  1. baru tahu shaklee ada keluarkan krim.. my face rosak sbb silap pkai produk.

    ReplyDelete
  2. Nutriwhite memang best!
    http://raikankasih.blogspot.com

    ReplyDelete