Saturday 6 September 2014

Home » , , » Omega Guard Sumber DHA Terbaik Untuk Otak Bijak

Omega Guard Sumber DHA Terbaik Untuk Otak Bijak

Semua papa mama mesti nakkan yang terbaik buat anaknya kan. Tambah lagi nak anak pintar dan bijak belajar. Yelah, zaman sekarang ni pendidikan memang sangat penting. 

Maka ramai papa mama yang memberikan anak mereka dengan makanan yang mengandungi DHA. Kenapa DHA? Sebab DHA adalah komponen utama untuk otak.

Salah satu makanan yang mengandungi DHA adalah minyak ikan. 

Perkara paling utama bila ambil minyak ikan ni adalah memastikan bahawa minyak ikan tu mestilah berasal dari sumber tulen ikan dan bukannya hati ikan.

Perkara kedua adalah pastikan bahawa minyak ikan itu selamat diambil. Ini kerana kebanyakan minyak ikan diperbuat daripada ikan laut dalam yang dicemari oleh toksin dan merkuri.

Maka sebelum ambil sebarang jenama minyak ikan, pastikan dahulu bahawa ianya selamat diambil. Check botol minyak ikan dan kajilah dahulu. Jangan sampai hajat beri minyak ikan pada anak untuk otak bijak jadi lain sebab makan benda bertoksin.

sumber dha - omega guard

Minyak ikan dari Shaklee adalah Omega Guard. Pastinya Omega Guard adalah minyak ikan yang terbaik dan selamat diambil kerana:

❤️ dihasilkan dari sumber tulen minyak ikan, bukan hati ikan.
❤️ menjalani proses penyulingan sebanyak 3 kali untuk menyingkirkan sebarang toksin atau bahan beracun seperti merkuri dari ikan.

Pilihlah minyak ikan yang terbaik untuk anak, selamat dan semulajadi.

Bijak pandai bukanlah ketentuan kita tapi tak salah kita usaha berikan anak-anak amalan pemakanan yang terbaik kan. 
CARA ORDER:
Klik link ini --> http://goo.gl/YkaBgA

Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli sekarang.
Mencari-cari bisnes untuk side income? Jom sertai kami.
------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment