Tuesday 30 September 2014

Home » , » Pengedar Shaklee di Puncak Perdana Seksyen U10-Bukit Jelutong-TTDI Jaya Shah Alam

Pengedar Shaklee di Puncak Perdana Seksyen U10-Bukit Jelutong-TTDI Jaya Shah Alam

Produk Shaklee sememangnya hots dan sentiasa laris. Buktinya kat mana-mana saja orang dok mencari-cari di mana nak beli produk Shaklee ni, bagaimana cara nak dapatkan produk Shaklee ni, berapa harga produk Shaklee, bagaimana cara makan produk Shaklee dan bermacam lagilah. Pendek kata, all about Shaklee gitu yang orang dok cari-cari.

Bagi mereka yang inginkan produk Shaklee secara pantas tanpa perlu menunggu hari esok, saya nak kongsikan berita baik ni. Anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara cash on delivery (COD) daripada mana-mana pengedar Shaklee di bawah empayar saya.

Berita baik bagi mereka yang tinggal di Puncak Perdana Seksyen U10, Bukit Jelutong, TTDI Jaya dan Shah Alam, anda bolehlah mendapatkan produk Shaklee secara cash on delivery daripada Pn. Munirah (Shaklee ID: 1079165).

Posing sikit ye Munirah kat sini sat...haha.


Sepertimana yang saya war-warkan tadi, COD area Munirah adalah sekitar Puncak Perdana Seksyen U10, Alam Budiman, Bukit Jelutong Seksyen U8, Seksyen U1 Politeknik Shah Alam, Seksyen U2 TTDI Jaya, Kampung Budiman, Meru serta kawasan yang berhampiran. Amboi semua kawasan dia conquer :D

Pada mereka yang berada di luar COD area Munirah jangan sedih kerana Munirah juga menyediakan penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia. Cuma tak janji boleh dapat on the spot la kan sebab faktor jarak dan Munirah menggunakan khidmat Pos Laju, GDEX dan CityLink. Tapi jangan risau, insyaAllah produk Shaklee yang anda order akan sampai dengan selamat.

So, kenapa harus beli produk Shaklee dengan Munirah ni ye?
  • merupakan pengguna produk Shaklee. Bukan setakat jual produk je tapi turut menggunakan produk Shaklee je tau. Yakin dengan produk Shaklee yang dijamin selamat, berkesan dan semulajadi melalui beribu-ribu ujian yang dijalankan.
  • hanya fokus mengedar produk Shaklee saja dan tidak menjadi pengedar untuk produk makanan tambahan (supplement) jenama lain. Produk Shaklee telah berada di pasaran melebihi 50 tahun dan bukan produk bermusim, maka ini adalah perniagaan yang sesuai untuk jangkamasa panjang.
  • mengutamakan pelanggan dan memberikan konsultasi yang terbaik secara percuma. Eksklusif untuk pelanggan sahaja ye.

Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee boleh menghubungi Munirah di:

FB/Pinterest: Sharifah Munirah Syed Ali
Call/SMS/Whatsapp: 0133196652
Emel: shmunirah330@gmail.com
FB page: vitamin dan suplemen blog

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment