Wednesday 27 August 2014

Home » » Shaklee HQ Berpindah Ke Sunway Pinnacle

Shaklee HQ Berpindah Ke Sunway Pinnacle

Nampaknya Shaklee berkembang maju lagi bilamana kami para SIDnya mendapat SMS pemberitahuan beberapa hari yang lepas bahawa home office Shaklee yang dulunya berada di Empire Subang akan berpindah ke The Pinnacle...sebelah Sunway shopping complex tu.
 
shaklee new office
 
Perpindahan ini tak lain dan tak bukan menandakan bahawa produk Shaklee semakin mendapat sambutan menggalakkan maka ruang office yang lebih besar diperlukan. Kalau sesiapa yang pernah berkunjung ke home office Shaklee yang lama di Empire Subang pastinya akan nampak betapa sesaknya office tu lebih-lebih lagi kalau pada hari closing. Mau pengsan dibuatnya.
 
Jom kita intai-intai sikit rupa home office Shaklee yang baru.
ofis baru shaklee
kaunter lebih banyak

new shaklee home office
ruangan tempat duduk lebih luas
 
home office shaklee
ruang kanak-kanak bermain

Lebih cantik, besar dan mesra pelanggan kerana menyediakan ruangan tempat duduk dan kaunter yang lebih banyak. Malah ruangan untuk kanak-kanak bermain turut disediakan. So para ibu dan bapa yang datang dengan anak-anak tak perlu risau anak akan meragam berlama-lama di situ.
 
Bagi sesiapa yang kurang mahir dengan kawasan di situ, boleh la merujuk kepada peta ni. Jangan sampai sesat pulak ye :)
 
 
Shaklee is pleased to announce that, to better serve its valued customers and distributors, the Malaysai headquarters will be moving to a larger office at the Sunway Pinnacle in Subang Jaya on the 25th August.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment