Thursday 11 September 2014

Home » , » Get Clean Hand Dish Wash - Tangkas Mencuci Minyak, Lembut Pada Tangan

Get Clean Hand Dish Wash - Tangkas Mencuci Minyak, Lembut Pada Tangan

Sesetengah pencuci pinggan mangkuk yang ada di pasaran mengandungi bahan kimia yang boleh merengsakan kulit dan mata seperti surfaktan berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti diethanolamine (DEA) dan sodium dodecylbenzensulfonate. Sudahlah memberi kesan negatif kepada manusia, susah pula nak dilupuskan.
 
Jika dulu sebelum saya berjumpa Shaklee, saya selalu menghadapi masalah kulit yang kering dan gatal-gatal sejurus selepas membasuh pinggan mangkuk. Lebih-lebih lagi jika pinggan mangkuk yang ingin dibasuh dalam kuantiti yang banyak.
 
Inilah pencuci pinggan Shaklee yang saya gunakan. Ia tangkas membersih minyak namun pada masa yang sama lembut pada tangan dan mesra alam.
 
pencuci pinggan mangkuk shaklee
 
Get Clean Dish Wash Concentrate ini dirumuskan daripada ekstrak jagung dan kelapa. Ia tidak mengandungi toksik mahupun bahan kimia berbahaya, tanpa klorin, tanpa fosfat, tanpa bahan pewarna, mudah dilupuskan dan selamat untuk system septik dan pembentungan rumah.

Seperti namanya, pencuci pinggan mangkuk Shaklee ini sangat pekat dan hanya beberapa titis diperlukan untuk menanggalkan kotoran dan minyak dengan berkesan. ia juga mempunyai buih sabun yang lebih tahan lama.

Jadi, sangat menjimatkan kerana 1 botol Get Clean Dish Wash Concentrate ini boleh tahan selama berbulan-bulan. Harganya pun sangat murah iaitu hanya RM 28.00.


CARA ORDER:
Secara online di sini --> http://goo.gl/bMJGMp

Copp!!! Nak beli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?? Jom join ahli Shaklee sekarang.

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

 

2 comments:

  1. gunakan hanya produk yang terbaik Shaklee untuk seisi keluarga
    jemput berblog walking ke link sy
    http://bit.ly/ZhYI7u

    ReplyDelete
  2. selamat adalah pilihan saya

    jom singgah blog saya :
    http://goo.gl/A82Wws

    ReplyDelete