Wednesday 8 October 2014

Home » , » Tips Tambah Selera Makan Dan Imun Badan Anak

Tips Tambah Selera Makan Dan Imun Badan Anak

Pening kepala dan risau dengan karenah anak yang:
👉 picky eater? Dah cuba bermacam-macam resepi, pelbagai bentuk hidangan yang menarik pun masih tak dapat buatkan anak berselera makan.
👉 kerap sakit? Baru je beberapa hari baik dari demam dah selsema, baik dari selsema batuk pula.

Ibu bapa mana yang tak sayangkan anak kan. So bila anak yang tersayang dalam salah satu atau kedua-dua situasi di atas pastinya sangat merisaukan ibu bapa. Maka ramai ibu bapa yang mencari-cari tips tambah selera makan anak, juga tips tingkatkan imun badan anak.

vitamin shaklee untuk anak
Meal Shakes memang laris di kalangan para ibu bapa untuk diberikan kepada anak-anak bagi mengatasi masalah picky eater dan juga imun badan yang rendah. So dalam entri ni pun saya akan kongsikan testimoni dari para ibu bapa yang berikan anak mereka Meal Shakes.

Apabila anak jenis picky eater atau sukar makan ni, pastinya anak hanya akan ambil makanan yang disukai saja. Kebiasaannya sayur dan buah-buahan lah yang akan ditinggalkan anak-anak tanpa berusik. Jadi badan anak akan kekurangan nutrisi yang diperlukan. 

vitamin untuk anak picky eater

Meal Shakes membekalkan nutrisi dan khasiat yang diperlukan oleh anak-anak untuk tumbesaran yang sihat. Bukan nak kata ambil Meal Shakes ni terus tak payah makan tapi Meal Shakes membantu mengisi kekurangan nutrisi dalam badan anak.

vitamin shaklee untuk imun badan anak

Bagi anak yang selalu ditinggalkan di nursery, memang kadar untuk dijangkiti penyakit di nursery agak tinggi kerana pergaulan dengan kanak-kanak yang lain di nursery. Jadi Meal Shakes juga membantu meningkatkan imun badan anak. 

Lazim berlaku sembelit pada kanak-kanak yang picky eater. Jika anak mengalami sembelit, pastinya Meal Shakes dapat membantu kerana turut mengandungi fiber. 

Ibu bapa tak perlu risau jika nak berikan Meal Shakes pada anak-anak kerana rasanya serta baunya yang sedap dan harum seumpama makan aiskrim vanilla. Kegemaran kanak-kanak kan.

Sekarang merupakan masa paling tepat untuk mendapatkan Meal Shakes kerana:
❤️ promosi beli 3 canister Meal Shakes anda akan dapat 1 canister Meal Shakes secara PERCUMA!
❤️ lebih cepat bekalkan anak Meal Shakes lagi cepat masalah picky eater serta low immune anak dapat dibantu. Pastinya anda tidak sanggup melihat anak semakin lama dalam masalah tersebut bukan.

BAGAIMANA CARA ORDER?
Mudah je, boleh order secara online dengan klik link di bawah:

order produk shaklee secara online

Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 

Copp!! Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah? Jom daftar sebagai ahli.

Berminat menjana pendapat sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment