Saturday 11 October 2014

Home » , » Tips Berniaga Dari Rumah

Tips Berniaga Dari Rumah

Sejak akhir-akhir ni semakin banyak kes yang melibatkan nursery. Anak yang dihantar pada awal pagi ceria dan sihat walafiat tapi sebaliknya yang jadi bila dijemput pada sebelah petang. Dalam kes yang teruk sampai menyebabkan kematian. Sebak dan luluh hati mendengarnya.

Kebanyakan ibu bapa hari ini bekerja, maka tugas menjaga anak-anak terpaksa diserahkan kepada pihak nursery. Jadi ibu bapa sentiasa risaukan anak-anak yang ditinggalkan di nursery. Entahkan sihat entahkan tidak, entahkan cukup makan entahkan tidak dan sebagainya.

Maka ramai mommies yang dalam dilema samada nak bekerja atau tidak dan menjaga anak-anak. Tapi, bila tak bekerja macamana nak dapatkan wang untuk menyara hidup? Gaji suami seorang tak mencukupi untuk perbelanjaaan bulanan. Disebabkan itu mommies pun terpaksa redha meninggalkan anak di nursery setiap hari untuk pergi bekerja.

Setiap daripada kita diberi pilihan dan yang pastinya mommies pun boleh memilih. Memilih untuk menjaga anak-anak syurga dengan tangan sendiri tanpa perlu risaukan kesejahteraan mereka, juga tanpa risaukan wang belanja bulanan. 



tips berniaga dari rumah

Sekarang ni sudah ramai mommies yang bekerja dari rumah atau istilah lainnya WAHM (work at home mom). Bukan saja lebih gembira di rumah bersama anak-anak malah pendapatan yang boleh didapati bukan saja setaraf gaji bulanan seperti mereka yang bekerja di pejabat malah lebih lagi.

Sekiranya mommies berminat untuk menjana pendapatan dari rumah, terdapat perkara awal yang mommies harus pastikan dalam memilih perniagaan yang sesuai. Jangan tersalah pilih dan mengakibatkan impian bekerja dari rumah terkubur.

So, kenapa mommies harus menyertai empayar perniagaan Shaklee saya? 

1) Untuk mulakan bisnes Shaklee hanya perlu mendaftar sebagai ahli dengan bayaran RM75 seumur hidup. Itupun bayaran untuk yuran keahlian dan akan dibekalkan dengan member kit. KETAHUI CARA MENDAPATKAN KEAHLIAN PERCUMA 

2) Shaklee sudah berada dalam pasaran selama lebih 50 tahun dan mempunyai produk yang berkesan, semulajadi dan pastinya selamat. Beribu-ribu kajian telah dilakukan terhadap kesemua produk yang dikeluarkan.

3) Bonus yang Shaklee tawarkan adalah daripada penjualan produk dan bukannya dari penajaan ahli baru. Bermakna semakin banyak produk yang dijual semakin banyaklah bonus yang mommies boleh dapat..nak 4, 5, 6 hatta 7 angka sekalipun. You decide.

4) Berniaga hanya dari rumah tanpa perlu meninggalkan suami dan anak-anak. Tak perlu nak keluar jumpa orang, ketuk pintu rumah orang, angkut barang jualan untuk berniaga. Segala-galanya akan dilakukan secara online saja. Kelas dan coaching adalah secara PERCUMA.

Mommies bercita-cita menjadi WAHM? Bertindaklah sekarang.

Berminat menjana pendapat sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)

Bagaimana order produk Shaklee?
Mudah je, boleh order secara online dengan klik link di bawah:
sistem online shaklee
Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 

Copp!! Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah? Jom daftar sebagai ahli.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

2 comments:

  1. Jana pendapatan melalui online bersama Shaklee adalah yang paling best pernah saya join. Info yang bagus dear =)

    ReplyDelete
  2. Sambil sibuk-sibuk study pun boleh buat income dgn shaklee

    ReplyDelete