Thursday 30 October 2014

Home » , , , » Menyesal Join Bisnes Shaklee Tak?

Menyesal Join Bisnes Shaklee Tak?

Dulu bila tengah bulan je dah berkira2 kalau nak berbelanja...takut tak cukup nak tunggu gaji...tapi sekarang, Alhamdulillah syukur yang amat dipertemukan dengan Shaklee. Bonus tiap2 bulan ye..bukannya setahun sekali.

Saya bermula dengan ZERO...taktau apa2...terima kasih kepada secret group bisnes yang sangat2 supportive dan memberi inspirasi. Maka jika ingin berbisnes, pastikan pilih group bisnes yang betul.

APA KEISTIMEWAAN BISNES SHAKLEE BERSAMA KAMI?

👉 Tidak perlukan yuran permulaan yang mahal, hanya RM75 untuk seumur hidup...itu pun untuk bayar yuran keahlian tau.

👉 Tiada meeting sampai larut malam/pada hujung minggu. Tidak perlu keluar rumah untuk menghadiri kelas/coaching. Segalanya dilakukan 100% SECARA ONLINE.

👉 Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, jadi tidak perlu risau bagi mereka yang memang zero tentang bisnes dan juga online. Segala bimbingan adalah PERCUMA.

👉 Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu. Pastinya tidak perlu buat loan untuk dijadikan modal. Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN. 

👉 Tidak perlu keluar ke hulu hilir untuk demo/jual produk kepada customer. KONSEP DALAM BISNES INI ADALAH MUDAH. Anda hanya perlu berkongsi pengalaman sendiri dengan mereka yang memerlukan. 

Memandangkan bisnes ini dijalankan 100% secara online daripada berkongsi pengalaman sendiri kepada urusan jual beli produk kepada urusan coaching dengan upline, bisnes ini adalah sangat ideal bagi mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga. 

Juga sesuai untuk mereka yang ingin menjana pendapatan diluar jangkaan. Pastinya unlimited income, anda yang pilih samada mahukan 4, 5, 6 angka. SEMUANYA PILIHAN KITA. 

Anda akan dibimbing from ZERO to HERO. Tiada apa yang akan berubah sekiranya anda tidak bermula. Ayuh MULAKAN SEKARANG.

Berminat menjana pendapat sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?
Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)
SMS/whatsapp: 0133602633

Bagaimana order produk Shaklee?
Mudah je, boleh order secara online dengan klik link di bawah:

Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 

Copp!! Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah? Jom daftar sebagai ahli.

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment