Wednesday 30 January 2013

Home » , » GLA Complex Shaklee Atasi Masalah Kitaran Haid Tidak Teratur

GLA Complex Shaklee Atasi Masalah Kitaran Haid Tidak Teratur

Gembira dan penuh kesyukuran adalah apa yang saya rasa bila mendapat sms dari salah seorang customer saya yang sebelum ini menghadapi masalah kitaran haid yang tidak teratur. Customer tersebut memberitahu bahawa masalah kitaran haid tidak teratur yang dialami sebelum ni sudah hilang hasil pengambilan GLA Complex Shaklee. Ini adalah sms dari customer tersebut.
 
testimoni gla - period tak teratur
 
"Thanks pd feeza, GLA best sgt.. Dlu period nani x teratur sejak kawen pd awal thn 2011 .. Pd bln puasa thn 2011 nani dpt puasa penuh sb x dtg haid.. Tp alhmdlh lps gna GLA thn lps (2012), period nani dah teratur hingga skang.. Nani sgt bsyukur, n hb pon ckp bgs GLA ni.. Sb dia pon tau nani da mslh period dah lama.... Yang penting 1 botol GLA yg nani beli dr feeza pd jun thn lps blom hbs mkn lg, sb nani jarang2 mkn (terlupa), tp alhmdh walaupon dgn pngambilan yg tetap, GLA tetap mbantu mslh nani.. Thanks Shaklee.. :)"

Kitaran haid yang tidak teratur atau irregular period merupakan masalah yang dihadapi oleh segelintir wanita. Bagi mereka yang sudah berkahwin, masalah kitaran haid yang tidak teratur ni tidak boleh dipandang remeh terutamanya bagi pasangan yang ingin menimang cahayamata kerana masalah ini sedikit sebanyak menjadi faktor ketidaksuburan di pihak isteri.

Bagaimana GLA Complex Shaklee membantu masalah kitaran haid tidak teratur?

gla complex shaklee
 
GLA Complex Shaklee mengandungi GLA (Gamma Linolenik Asid) dan sunflower oil. GLA telah digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. Ia merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin iaitu hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6.
 
Jangan biarkan masalah kitaran haid tidak teratur anda berlanjutan. Dapatkan GLA Complex anda sekarang!
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

2 comments:

  1. Salam..sy ad mslah tntng ktaran haid sy dr dlu lg..dlm sthun 2 3 kli je period..dlm 5bln skli cm2 la..n sy blum brkhwin..nk tnye produk gla ni blh mmbntu mslah sy ni ke..tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam puan. Ye betul gla boleh bantu masalah period tak teratur. Sudah banyak testimoni dari pengguna yang ambil gla untuk atasi masalah period yang tak teratur.

      Delete