Monday 28 January 2013

Home » , , , » Testimoni Collagen Powder

Testimoni Collagen Powder

Sebut saja kolagen, pasti sudah terbayang wajah yang awet muda, kulit yang lebih anjal dan berseri-seri. Sememangnya kolagen sangat popular dikalangan wanita. Selain dari suntikan botox, ramai yang mengamalkan suntikan kolagen. Malah pusat-pusat kecantikan yang menawarkan suntikan kolagen tumbuh bak cendawan selepas hujan.

Namun, harus dipastikan bahawa pusat-pusat kecantikan yang dipilih mempunyai lesen dan kepakaran yang secukupnya untuk menjalankan prosedur suntikan tersebut, juga kolagen yang digunakan. Telah banyak kes yang dikhabarkan di tv mahupun surat khabar/internet tentang kesan negatif suntikan kolagen yang tidak selamat. Bukan bertambah cantik, malah makin buruk dan nampak pelik.

Kolagen dari Shaklee atau lebih dikenali sebagai Collagen Powder Shaklee sudah terbukti selamat dan berkesan. Telah diuji secara klinikal, tanpa kesan sampingan dan disahkan halal, dimana isu halal merupakan perkara terpenting bagi pengguna Muslim.

Jom cuba. Sekali cuba pasti hati tertawan. Lupakan suntikan botox/kolagen.
Lihat saja buktinya dari testimoni pengguna-pengguna Collagen Powder Shaklee.

collagen powder - muda 10 tahun
collagen - dark circle hilang



------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment