Thursday 3 January 2013

Home » , » Produk Kesihatan Lelaki - Set Men's Vital Health

Produk Kesihatan Lelaki - Set Men's Vital Health

Produk Kesihatan Lelaki - Set Men's Vital Health

Rata2 customer saya adalah dari kalangan perempuan. Ada juga segelintirnya dari kalangan lelaki, tapi lebih banyak membeli untuk diberikan kepada isteri masing2. Jadi, apakah supplement Shaklee ni hanya untuk golongan wanita? Tidak sama sekali, supplement Shaklee sesuai dimakan oleh semua jantina dari pelbagai lapisan umur.
Hakikatnya, golongan lelaki juga tak terkecuali dalam menghadapi pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan sebagainya.

Dan lebih membimbangkan, ada di antara mereka yang seawal usianya 30 tahun sudah mengalami perubahan hormon yang akan membawa kepada masalah kesihatan lain yang lebih rumit seperti:
  • Mati pucuk
  • Pembesaran prostat
  • Kelesuan
  • Kurang tenaga dan stamina

Namun tidak dinafikan, majoriti golongan lelaki tidak gemar mengambil makanan tambahan bagai... apatah lagi untuk makan pelbagai jenis makanan tambahan. Jadi para isteri haruslah bijak memainkan peranan dalam memastikan si suami mengambil makanan tambahan ini. 
Demi memastikan keutuhan badan serta kesihatan suami tersayang, saya memberikannya set produk kesihatan lelaki dari Shaklee iaitu Set Men's Vital Health. Set ini membekalkan nutrisi yang terbaik yang diperlukan oleh suami saya.
Set produk kesihatan lelaki dari Shaklee ini bertujuan untuk:
  1. Memelihara kesihatan prostat
  2. Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  3. Memelihara jantung yang sihat
  4. Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  5. Mengawal tahap kolesterol yang sihat
Set ini terdiri dari:



Ingin hadiahkan set ini buat suami tersayang? Hubungi saya sekarang juga!
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment