Monday 28 January 2013

Home » , » Advanced Joint Health Tablet Hilangkan Sakit Sendi

Advanced Joint Health Tablet Hilangkan Sakit Sendi

"Bagus betul pil yang fiza bagi kat ayah tu. Sekarang ni ayah nak buat kerja berat dah boleh, tak sakit-sakit lagi dah."

Itulah yang ayah mertua saya khabarkan pada suami baru-baru ni. Gembira bukan kepalang hati ni sebab dapat menolong legakan sakit yang ayah mertua selalu hadapi.

Ayah mertua saya berumur 66 tahun dan suka berkebun. Biasalah bila berkebun perlukan tenaga yang kuat. Bila balik ke rumah usai berkebun barulah terasa sengal-sengal dan sakit-sakit badan terutama di bahagian sendi sampaikan nak bergerak pun payah.

Mendengarkan keluhan ayah mertua, saya hadiahkan Advanced Joint Health Tablet. Inilah 'pil' yang ayah mertua saya maksudkan tadi.
 

Ingin hadiahkan kepada mak ayah tersayang? Pembelian Advanced Joint Health Tablet pada bulan ni disertai dengan tawaran hebat. Rugi kalau tak rebut peluang ni.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.


No comments:

Post a Comment