Wednesday 4 June 2014

Home » , , , , , , , » Testimoni Vitamin E Untuk Kulit Cantik

Testimoni Vitamin E Untuk Kulit Cantik

Semalam saya dah share tentang khasiat Vitamin E dalam kehidupan suami isteri. So entry hari ni pulak adalah tentang khasiat Vitamin E untuk kecantikan.

Sepertimana yang diketahui, Vitamin E memang sinonim dengan kecantikan. So sememangnya Vitamin E amat popular dikalangan pengguna wanita. Tapi jangan fikir tak ada kaum lelaki yang ambil Vitamin E untuk kecantikan, ada tau.

Vitamin E bagus untuk awet muda (anti penuaan) kerana mampu memulihkan tekstur dan tona kulit, membantu mengekalkan kelembapan kulit dan mengelakkan masalah kulit yang lain seperti berminyak, kekeringan, kegatalan dan merekah.

Selain itu, bagi sesiapa yang belum tau. Sebenarnya Vitamin E juga boleh bertindak sebagai sunblock untuk mengelakkan sunburn tau. Tapi ia haruslah diambil bersama2 dengan Vitamin C.

Jom kita baca testimoni pengguna setia Vitamin E Shaklee.

vitamin e shaklee

testimoni vitamin e shaklee


So tadi kita dah tau yang Vitamin E elok diambil bersama2 dengan Vitamin C untuk mengelakkan sunburn. 

Tapi sebenarnya Vitamin E juga elok diambil bersama2 Collagen Powder untuk hasil kulit yang marvellous! Hanya mereka yang dah ambil je yang tau :)

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment