Tuesday 3 June 2014

Home » , , , , » Vitamin E Meriahkan Kehidupan Suami Isteri

Vitamin E Meriahkan Kehidupan Suami Isteri

Wah2 bestnya bulan ni promo Vitamin E pulak. Memang timing yang tepatlah bulan ni promo Vitamin E yang juga dikenali sebagai vitamin cinta ❤️❤️

vitamin e

Bulan ni sangat bermakna buat saya sebab kebetulan bulan ni bulan anniversary saya yang kelima. Pejam celik pejam celik, cepat sungguh masa berlalu. Rasanya macam baru semalam je kami diijab kabulkan sebagai suami isteri yang sah. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke Jannah.. Amin...

Kenapa ye Vitamin E ni diberi jolokan vitamin cinta? Sebab Vitamin E membantu mengatasi masalah hubungan intim antara pasangan suami isteri. Vitamin E membantu meningkatkan LIBIDO (keinginan seks).

Suami isteri boleh mengambilnya tanpa rasa ragu2, malah lebih selamat dan mempunyai kebaikan yang lain. Daripada ambil bahan perangsang lain yang dah tentu mengandungi bahan2 terlarang, lebih baik ambil Vitamin E Shaklee ni.

Uniknya Vitamin E Shaklee ni adalah kerana turut dilengkapi dengan selenium untuk kesan pengambilan yang optimum. Vitamin E tanpa selenium adalah bahaya kerana boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa yang panjang. 

So sapa2 yang amalkan Vitamin E selain Shaklee, cepat2lah check label botol Vitamin E anda ye. Pastikan ia turut dilengkapi oleh selenium.
Saya dan suami memang mengamalkan Vitamin E Shaklee. Alhamdulillah kami sangat bahagia..hehe...tak boleh cerita lebih2 sebab 18sx :D

Harga sebotol Vitamin E Shaklee? Hanya RM149. Sebotol tahan 4bulan pulak tu. So memang jimat.

Memandangkan bulan ni adalah bulan promo Vitamin E, maka sekarang adalah masa yang paling sesuai untuk mendapatkannya. 

Dengan pembelian 6botol Vitamin E secara automatiknya anda layak:
- membeli dengan HARGA AHLI yang mana lebih murah dalam 25% daripada harga retail...super duper jimat tuu..
- mendapat FREE MEMBERSHIP...jimat lagi RM65 tau...
- mendapat FREE 1 BOTOL VITAMIN E...jimat lagi RM149!

Cuba kira sendiri berapa total penjimatan yang anda dapat. Memang berbaloi2 :)

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment