Tuesday 10 July 2012

Home » , , » Tumit Kaki Pecah Pulih Dengan GLA Shaklee

Tumit Kaki Pecah Pulih Dengan GLA Shaklee

Tumit Kaki Pecah Pulih Dengan GLA Shaklee

Minggu lepas ada berbual dengan kastemer yang mengambil GLA. Belum lagi sebulan beliau ambil GLA tapi sudah nampak perubahan yang tidak disangka. Sebenarnya tujuan utama beliau ambil GLA adalah untuk memperbaiki hormon periodnya yang tidak betul, tetapi lain plak jadinya.

Inilah contoh rupa tumit kaki yang pecah. (bukan gambar kaki dia ye sebab beliau tidak sempat nak snap hihi)

Banyak faktor tumit kaki pecah ni antaranya adalah kulit kering, tidak cukup kelembapan kerana kurangnya air. Kaki mempunyai satu lapisan air di mana jika ia tidak mencukupi akan menyebabkan kekeringan dan masalah tumit kaki pecah boleh berlaku.

 

Apa kaitan GLA dengan tumit kaki pecah?


GLA shaklee sumbernya dari borage oil. Bukan borage oil semata tetapi dalamnya ada kandungan vitamin e juga. Vitamin e sudah dikenali sangat bagus untuk kecantikan kulit. Tidak hairanlah sesiapa yang amalkan vitamin e mempunyai kulit yang menawan. Orang kata 2 dalam satu. Selain untuk dalaman, ianya bagus juga untuk luaran.

Tidakkah anda mengidamkan tumit kaki sebegini?
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment