Tuesday 24 July 2012

Home » , » Set Shaklee Family Wellness untuk Seisi Keluarga

Set Shaklee Family Wellness untuk Seisi Keluarga

Set Shaklee Family Wellness untuk Seisi Keluarga

Masih tercari-cari rangkaian supplement Shaklee yang sesuai diambil oleh seisi keluarga?

Memperkenalkan Set Shaklee Family Wellness khas untuk seisi keluarga...ye betul, sesuai diambil oleh seisi keluarga.


Set Shaklee Family Wellness ini memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.

Apa yang terkandung dalam set ini?


1) Vitalea (with iron formula)
Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan 12 jenis vitamin dan 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh. Mereka yang mengalami tekanan darah rendah akibat kekurangan zat besi adalah digalakkan mengambil 2 biji vitalea setiap hari untuk mengatasi masalah ini.

2) Vitamin C
Satu tablet vitamin C bersamaan dengan 7 biji setengah oren asli. Vitamin C Shaklee didatangkan dengan fungsi sustained release dimana ia akan dilepaskan secara berperingkat mengikut masa demi memastikan vitamin C tersebut kekal dalam badan, memandangkan vitamin C merupakan vitamin larut air yang mudah musnah, Sangat penting untuk pembentukan kolagen, sistem imun badan, bertindak sebagai antioksidan dan sangat penting dalam melawan penyakit. Disyorkan mengambil 2 biji vitamin C yang dipatah dua  sekiranya badan terasa seperti hendak demam.

3) B Complex
Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan badan. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) disamping memberi ketenangan kepada tubuh. Disebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak serta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam.

4) Energizing Soy Protein (ESP)
Membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak.

Kebaikan

1) Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
2) Membantu anda merasa lebih bertenaga
3) Menguatkan sistem imun anda
4) Membekalkan khasiat untuk kulit rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

Pastinya kita inginkan yang terbaik buat keluarga. Tiada apa yang lebih berharga selain dari melihat orang2 tersayang sentiasa sihat, ceria dan bertenaga.

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment