Thursday 13 February 2014

Home » , , » Nutriferon Dan Performance Drink Sembuhkan Demam Denggi

Nutriferon Dan Performance Drink Sembuhkan Demam Denggi

Masa saya ke klinik beberapa hari yang lepas sebab demam, doktor nasihat supaya sentiasa monitor demam tu. Kalau demam berlanjutan, cepat2 datang semula ke klinik untuk pemeriksaan darah. Takut2 pula kalau dijangkiti demam denggi memandangkan sekarang ni banyak kes demam denggi.

Alhamdulillah saya cuma demam biasa dan bukannya demam denggi. Dengan makan ubat yang doktor bekalkan secara konsisten disamping mengamalkan minum air kosong yang banyak dan of course supplement tak tinggal :) Saya amalkan minum  Performance Drink dan juga Nutriferon

Walaupun saya mengamalkan mengambil supplement, sekiranya sakit saya tetap perlu berjumpa doktor ye..sebab supplement bukan bertujuan untuk menyembuhkan penyakit. Ia adalah makanan tambahan untuk memastikan badan kita mendapat nutrient yang secukupnya dan berfungsi dengan lebih baik.
 
So jom kita intai satu2 supplement yang saya amalkan masa demam.

Minuman elektrolit

Performance Drink adalah minuman elektrolit yang lengkap dengan campuran karbohidrat. Elektrolit ini berfungsi untuk mengawal keseimbangan air dalam sel badan. Ia penting dalam menghasilkan impuls elektrik yang perlu digunakan oleh saraf2 dan otot2 badan. 

immune booster
 
Nutriferon pula berfungsi memperkuat sistem imun badan dengan menggalakkan penghasilan interferon secara semulajadi. Ia menggalakkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh bakteria. 

Owh ye, saya nak share satu testimoni pengguna yang menghidap demam denggi. Jom kita baca..

testimoni denggi

Berminat mencuba?

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment