Tuesday 11 February 2014

Home » , , , » Vivix Shaklee Buat Badan Bertenaga

Vivix Shaklee Buat Badan Bertenaga

Ingin berikan suami supplement tapi tak tau yang mana sesuai? Memang kaum lelaki ni tak suka nak makan supplement bagai, lebih2 lagi kalau jenis pil yang kena ambil dalam kuantiti yang banyak dan pada waktu yang berbeza2. Saya tau sebab suami saya adalah jenis yang begitu. Maka, sayalah yang selalu menjadi reminder hari2...harus saya buat begitu untuk pastikan suami tak mengelat makan supplement :D
Untuk mengatasi masalah ni, saya telah cadangkan suami untuk mengambil Vivix sahaja. Hanya sesudu teh sehari untuk memastikan kesihatan yang menyeluruh. Yang paling saya gembira, sejak ambil Vivix suami sudah pandai mengambilnya sendiri tanpa diminta! Alhamdulillah...

sirap merah shaklee
bukan dari gambar simpanan sendiri sebab terlupa nak snap gambar Vivix kat rumah :D

Kesan yang paling ketara suami rasakan sejak ambil Vivix ni adalah badan terasa bertenaga apabila bangun pagi. Walau selewat mana pun suami tidur pada malamnya, tetap akan rasa bertenaga bila bangun pagi esoknya.
Oh my...kenapakah begitu? Rahsianya adalah kerana Vivix meningkatkan tenaga sel. Tahukah anda bahawa semakin kita meningkat usia, bilangan dan fungsi mitochondria, yakni ‘kilang penghasilan tenaga’ dalam sel kita semakin menurun, menyebabkan tenaga sel semakin berkurangan.
Hasil kajian yang dilakukan, Vivix Shaklee ternyata lebih berkesan meningkatkan tenaga sel berbanding resveratrol semata. Maka tidak hairanlah suami sentiasa bertenaga sejak mula bangun tidur dan sepanjang hari.
Jom ketahui kebaikan Vivix yang lain di sini.

Sememangnya saya sangat mengutamakan kesihatan suami saya. Isteri mana yang tak suka suaminya sentiasa sihat bukan :)

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment