Monday 11 July 2011

Home » , » Harapan Seorang Ibu..tiada lagi stress, susu pun bertambah banyak

Harapan Seorang Ibu..tiada lagi stress, susu pun bertambah banyak

Harapan Seorang Ibu..tiada lagi stress, susu pun bertambah banyak

Seminggu yang lepas saya dapat panggilan dari seorang ibu muda yang agak stress sebab dia dalam pantang 30 hari tetapi susu badan sangat kurang. Beliau hanya dapat tak sampai 1 oz sahaja setiap kali pam.Saya menolongnya apa yang patut terutamanya memberi sedikit nasihat berdasarkan pengalaman sendiri.

Memang agak stress tambahan lagi jika tiada sokongan orang sekeliling.Asal baby sakit je, kata susu tak cukup. Asal baby kembung je sebab susu ibu. Semuanya salah ibu. Stress kan? Macam ni la jugak kes customer saya ni bila dia stress orang cakap susu tak cukup, baby tak kenyang, patut top up susu formula.

Saya mencadangkan vitalea, vitamin c, alfalfa, b complex, esp dan ostematrix kepada beliau untuk membantu beliau dalam masalah susu kurang ni.

Inilah rupanya vitamin2 tu..


Selepas satu minggu..jeng jeng jeng..inilah hasilnya:


Ibu-ibu yang lain bagaimana? Ingin merasai pengalaman seperti Lailah?
credit

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment