Monday 11 July 2011

Home » , » KENAPA SUSU SAYA SIKIT?

KENAPA SUSU SAYA SIKIT?

KENAPA SUSU SAYA SIKIT?

Kenapa ye? Banyak sebabnya. Antaranya:

1. Saya jarang pam. Jadual pam selalu lari sebab saya ni selalu sibuk. Kat ofis pun takde masa. Mana sempat nak pam.

2. Kat rumah pulak saya jarang bagi direct feed baby. Maklumla balik kerja dah penat, tak larat nak susukan baby. Lagipun saya dah sediakan susu formula untuk top up jika hadapi keadaan yang macam ni.

3. Makan saya tak menentu. Saya makan bila ada masa terluang, bila free takde bebanan kerja nak kena buat. Kadang-kadang breakfast pun tak sempat.

4. Stress la jadi ibu, tambahan lagi bekerjaya. Orang lain nyenyak tido malam, saya kena bangun mengepam lak. Lagi stress kalau susu pulak tak cukup. Diri sendiri pun penat apatah lagi nak bagi tumpuan pada baby. Penat yg melampau.

Itu semua reason-reason yang SANGAT-SANGAT BAHAYA! Jika sayangkan anak, apa salahnya kita berkorban sedikit. Bukan lama mana pun, paling lama 2 tahun sahaja. Semua ibu mahukan yg terbaik buat anak kan?

Oleh itu, ibu perlu dapatkan supplement yang tepat untuk hilangkan penyakit-penyakit di atas. Apa yg ibu semua perlu untuk maintain tenaga di samping maintain susu? Jeng jeng jeng! Inilah vitaminnya.
Jom dapatkan sekarang.
credit

-----------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment