Friday 22 July 2011

Home » , » Inspirasi Buat Para Ibu

Inspirasi Buat Para Ibu

Inspirasi Buat Para Ibu

Gembira tak tengok kawan kita ni dapat hasil sebegini tidak sampai satu bulan. Antara sebab utama adalah hasil usaha keras dirinya menjaga 'asas penyusuan' di samping amalan mengambil supplement shaklee. Anda juga boleh sepertinya dengan syarat:

1. Pam, pam, pam...Sesibuk mana pun kita sila jangan abaikan sesi mengepam ye. TIADA ALASAN! Setiap dari kita dikurniakan hanya 24 jam sehari semalam, tiada yg lebih ataupun kurang. So, manage masa mengepam untuk hasil yang optimum. Ambil masa 2, 3 jam sekali mesti pam walau yg kita pam keluar angin pun. Lepas amalkan, insyaAllah hasilnya memang meletup kau memang the boom!

2. Jangan sesekali lupa hendak direct feed anak. Kalau tiada masa sekalipun, malam mesti direct feed sepanjang masa. Jangan abaikan yg ni sebab kesannya lama-lama susu makin kurang.

3. Amalkan jugak power pumping. Paling tak boleh pun seminggu 2x pun jadila. Yang ni sangat-sangat direkomen sebab hasilnya sangat memberangsangkan. cubalah kalau nak tau :)

Jeles tak?

credit

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment