Tuesday 19 July 2011

Home » , » Ibu Bekerjaya, Susu Bertambah, Gembira Berganda!

Ibu Bekerjaya, Susu Bertambah, Gembira Berganda!

Ibu Bekerjaya, Susu Bertambah, Gembira Berganda!

Kisahnya harini saya terima mesej dari seorang pelanggan saya yang bergelar doktor. Gembira rasanya dapat berkongsi kebaikan shaklee dengan insan lain yang bergelar ibu. Kepuasan tu sangat dirasai bila pelanggan berpuas hati kerana yakin dengan produk yang dibeli. Kita ikuti apa komen Doktor Zubee dalam wall fb saya.
 

Beliau ada menyatakan selepas dua minggu baru dapat melihat hasilnya. Perlu diingatkan hasil dan kesan pengambilan supplement ni tidaklah sama untuk setiap orang. Ada yg cepat, 3,4 hari dah dapat hasil. Ada yang seminggu baru nampak keberkesanannya. Yang pasti teruskan usaha dan amalkan tips-tips yang saya berikan. InsyaAllah jika diamalkan ibu-ibu semua akan mendapat hasilnya sepertimana rakan-rakan lain yang telah berjaya. Set tambah susu ini adalah vitamin semulajadi tanpa bahan sintetik/dadah/hormon yang boleh mempengaruhi fungsi tubuh. Sebab itu ianya tidak akan memberi kesan seperti magic. Percaya, usaha dan tawakal adalah kuncinya.
thanks sayangmama

Ingin merasai pengalaman seperti Doktor Zubee? 

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment