Wednesday 20 August 2014

Home » , , » ESP Shaklee Alternatif Sarapan Yang Ringkas Dan Berkhasiat

ESP Shaklee Alternatif Sarapan Yang Ringkas Dan Berkhasiat

Celik mata je perut dah berbunyi-bunyi minta diisi. Kelam kabut nak bersiap pergi kerja, nak siapkan anak-anak, nak siapkan baju suami, nak siapkan sarapan lagi. Pendek kata macam-macam la nak kena siapkan. Sudahnya ramai yang abaikan atau melewat-lewatkan sarapan ni.

Sarapan sangat penting sebab membekalkan badan dengan tenaga dan khasiat untuk permulaan hari yang baik dan lancar. Tapi ramai yang mengabaikan sarapan disebabkan faktor masa, juga beranggapan sarapan tu tak penting.

Saya juga bekerja jadi saya faham kesibukan waktu pagi. Macam-macam yang nak disiapkan, nak kejar masa lagi. Kalau keluar lambat faham-faham jelah akan stuck dalam traffic jam. Maka saya cari alternatif sarapan yang ringkas, mudah disediakan tapi pada masa yang sama membekalkan khasiat yang badan saya perlukan.

Jeng..jeng..jeng.. inilah sarapan pagi saya dan suami.

soy protein shaklee

Pagi-pagi saya bancuh ESP ni terus dalam water tumbler. Ada sesetengah orang suka pakai shaker tapi kalau setakat nak kacau guna sudu je pun boleh, ESP mudah larut. Siap bancuh zassss terus pergi kerja. Sambil drive boleh nikmati ESP ni. Sangat mudah, ringkas dan menjimatkan masa.

Siapa-siapa yang tak tau, ESP (Soy Protein Isolate Powder) ni adalah protein soya yang diperbuat daripada non-GMO soy yang berkualiti, dijaga dari proses penanaman mahupun pembuatannya. Membekalkan badan dengan tenaga yang berpanjangan, juga khasiat yang badan perlukan.
 
ESP sangat berbeza daripada produk soya di pasaran yang dikatakan penyebab kanser dan bermacam penyakit yang lain ye. So tak boleh nak disamakan langsung antara ESP dan produk soya lain yang ada di pasaran sekarang.
 
Owh ye ada testimoni ESP saya nak sharekan. Tapi nantilah saya share dalam entry yang akan datang. Stay tuned.... :)
 
BAGAIMANA CARA ORDER?
Mudah je, boleh order secara online dengan klik link di bawah:
 
 
Choppp!! Nak dapatkan harga lagi murah iaitu harga ahli? Meh join ahli Shaklee dengan saya.

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan

No comments:

Post a Comment