Thursday 14 August 2014

Home » , , , » Testimoni Berjaya Hamil Dengan GLA Complex

Testimoni Berjaya Hamil Dengan GLA Complex

Rata-rata orang yang dah berkahwin mesti mengharapkan zuriat sendiri kan. Dan selagi tak mengandung maka selagi itulah hati pun tak senang...tak senang yang pertamanya sebab keinginan sendiri dan suami/isteri untuk dapat anak belum tercapai, keduanya tak senang atas faktor orang lain (mak ayah, mertua, sedara mara, kawan-kawan) yang asyik bertanya bila nak dapat anak. Biasanya faktor yang kedua yang menyebabkan stress dan perasaan sedih melebihi faktor yang pertama.
Maka sebab itulah ramai yang usaha dengan mendapatkan rawatan kesuburan dengan doktor sakit puan, cari petua cepat dapat anak, cari tips kesuburan, mengambil makanan tambahan yang boleh membantu meningkatkan kesuburan, berusaha secara tradisional seperti berurut dan sebagainya.
GLA Complex memang sudah diketahui membantu kesuburan wanita. GLA membantu dalam menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Setiap bulan seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu pada waktu suburnya. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu subur.
Jadi di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Kepentingan lain cecair ini juga adalah untuk  membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Makanya, kalau tiada hasil pada hari subur pun masih ada peluang untuk hamil sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

AMBIL GLA UNTUK STABILKAN PERIOD, TAPI DIMURAHKAN REZEKI DENGAN HAMIL LAGI

CONFIRM HAMIL SETELAH CONSUME GLA COMPLEX



Bagi mereka yang masih belum berjaya hamil, jangan putus asa dan teruskan berusaha yang sebaiknya.

Jom order secara online dengan klik link di bawah. Atau boleh juga hubungi saya untuk urusan order.



Coppp!! Nak dapatkan harga ahli? Jom mendaftar sebagai ahli sekarang.


------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment