Tuesday 6 May 2014

Home » , , » Soy Protein Shaklee Untuk Aset Mantap

Soy Protein Shaklee Untuk Aset Mantap

Soy Protein Shaklee mantapkan aset? Aset apa? Dah tentulah aset wanita. Pastinya ini berita yang sangat mengujakan bagi para suami kan :)
 
Sebelum saya bercerita lebih lanjut, saya nak kongsi secara ringkas apakah itu Soy Protein Shaklee...atau namanya ESP Shaklee yang menjadi kegilaan ramai.

esp soya shaklee
 
ESP (Soy Protein Isolate Powder) Shaklee adalah satu2nya produk dalam pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia, diperkaya oleh 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
ESP Shaklee diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif disamping memiliki kualiti protein yang tinggi. Pastinya hanya menggunakan kacang soya non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang diproses pada suhu rendah dan tidak menggunakan alkohol.

Cukuplah tu sedikit sebanyak info tentang ESP. Meh saya share testimoni dari seorang customer saya yang baru saja consume ESP.
 
Tujuan asal customer ini consume ESP sebagai persediaan untuk hamil. Owh ye ESP pun bagus untuk kehamilan tau. Nanti saya ceritakan dalam entry yang akan datang ye :)

Tapi sejak customer ni consume ESP ada kesan ketara lain pulak yang didapati. Saya terpaksa rahsiakan identiti customer tersebut atas permintaannya sendiri.

esp shaklee memantapkan breast

Alangkah gembiranya customer tu sebab dapat benefit sampingan pulak. Dan yang membuatkannya lebih bermakna kerana sebelum ni customer itu jugak pernah berusaha untuk membesarkan payudaranya namun tidak berjaya.

Oleh kerana ESP kaya dengan protein, protein pulak merupakan bahan utama dalam pembentukan organ dan tisu dalam badan, maka tidak hairanlah jika mereka yang consume ESP turut mendapat kesan payudara yang semakin membesar, lebih mantap dan tegang.

Ada masalah payudara kecil dan kendur? Mungkin ESP boleh membantu :)

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment