Sunday 12 August 2012

Home » , , , » Tips Memilih Kolagen Yang Berkualiti Dan Terbaik

Tips Memilih Kolagen Yang Berkualiti Dan Terbaik

Tips Memilih Kolagen Yang Baik

Kolagen memang selalu dikaitkan dengan kecantikan. Maka tak hairanlah sekiranya kolagen sangat popular dikalangan wanita yang mementingkan kecantikan. Kolagen pulak ada macam2...kolagen mentah, ibu kolagen la.

Tapi, buat mereka yang belum pernah mencuba kolagen...bagaimana mahu pastikan kolagen yang dipilih adalah yang terbaik?

Jom baca tips2 memilih kolagen yang baik dari Aula ini:
1) Lebih baik pilih dalam bentuk makanan (or cecair) berbanding kolagen yang disuntik. Ini untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.
2) Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine size membantu penyerapan yang baik kerana size ini adalah paling optimum diserap oleh sel, makan setiap kolagen yang diambil up to 100% diserap dan memberi effect lebih cepat.
3) Pastikan setiap pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.
4) Pastikan kolagen mempunyai antioksidan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan.
5) Pastikan supplemen itu mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.
6) Kolagen juga penting utk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamine utk kesihatan sendi (bonus point).
7) Pastilkan setiap kolagen itu mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.
8) Last but not least, pastikan ia selamat dan tidak bertoxin.

Collagen Powder merupakan produk kolagen terbaru dari Shaklee, dan semestinya menepati kriteria2 kolagen yang baik di atas. Rata-rata yang sudah mencuba Collagen Powder ini mengakui kehebatannya.
kolagen halal
Ketahui lebih lanjut keistimewaan Collagen Powder Shaklee.

Paling best adalah JAMINAN KEBERKESANANNYA DALAM MASA 8 MINGGU SAHAJA! Tidak banyak produk kolagen yang sedia ada di pasaran yang dapat memberikan jaminan sepertimana Collagen Powder Shaklee ini. Tambahan pula, ianya halal...dimana isu halal merupakan perkara penting bagi pengguna beragama Islam. Ianya sentiasa selamat dan semestinya sudah terbukti berkesan melalui ujian klinikal.

Jom kita baca apa kata mereka yang sudah mencuba Collagen Powder Shaklee ini.
Kolagen terbaik
collagen powder terbaik
Apa lagi? Orderla satu kotak Collagen Powder sekarang.

Masih sempat tampil cantik menawan masa raya nanti!

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment