Monday 17 March 2014

Home » , , , » Vivix Bantu Kurangkan Rambut Gugur

Vivix Bantu Kurangkan Rambut Gugur

Hari ni saya nak cerita pasal suami saya dan Vivix lagi :) Hari2 Vivix..hehe. Haruslah excited yang amat bila mana dapat testimoni secara live dari en. suami.
 
vivix anti aging

"Sayang, abang perasan sejak ambil Vivix ni rambut abang dah kurang gugur lah"

Begitulah testimoni secara live suami saya semalam :)

Suami saya memang ada masalah rambut gugur yang agak banyak..nasib baik belum sampai tahap botak lagi. Rambut suami masih lebat dan penuh cuma saya risau dengan keguguran rambutnya yang agak banyak. Setiap kali sikat rambut mesti ada rambut yang tersangkut pada sikat, atas bantal yang suami guna pun ada rambut. 
 
Jadi saya berikan suami Vivix untuk atasi masalah ni, kalau dibiarkan saja takut rambut yang sedia ada tu semakin menipis...taknak lah orang dok cakap umur muda lagi tapi dah botak...hehe. Alhamdulillah dengan pengambilan yang konsisten masalah rambut gugur suami dapat dikurangkan.

Kenapakah begitu? Ini kerana Vivix bertindak memperbaiki sel2 badan dari peringkat DNA lagi. Maka tidak hairanlah apabila rambut semakin subur dan kuat, seterusnya mengurangkan keguguran rambut.
 
Suami anda ada masalah keguguran rambut? Meh cuba Vivix.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment