Thursday 6 September 2012

Home » , , , » Sembuh Diabetes Selepas 7 Bulan Amalkan Vivix Shaklee

Sembuh Diabetes Selepas 7 Bulan Amalkan Vivix Shaklee

Sembuh Diabetes Selepas 7 Bulan Amalkan Vivix Shaklee

Ada tak dikalangan ahli keluarga anda yang menghidap penyakit diabetes? Macam yang kita dah sedia maklum, bukan senang nak sembuh dari penyakit diabetes ni. Macam-macam ikhtiar yang sudah dilakukan demi memastikan badan bebas dari diabetes, namun tak semua ikhtiar tu mendatangkan kejayaan.
 
Namun, tak bermakna kita tak perlu ikhtiar langsung mencari penawar penyakit diabetes ni. Saya kongsikan cerita tentang seorang bekas pesakit diabetes yang telah bebas sepenuhnya dari penyakit itu dengan mengamalkan pengambilan Vivix Shaklee.

 








En. R Jitendra merupakan penghidap Diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah ialah 15.5, tetapi kini setelah mengambil VIVIX Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari Diabetes. Kata beliau “ Kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebat; terima kasih VIVIX”
 
Ketahui lebih lanjut mengenai Vivix Shaklee.
 
Pastinya anda mahu membebaskan diri sendiri mahupun orang2 tersayang dari diabetes. Dapatkan Vivix anda sekarang!
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.
 
* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

2 comments:

  1. BERMINAT JUGA .. tapi nak tahu juga .. a) bagaimana rasanya .. manis campur masam . masam .. pahit ?? b) cara amalan ? c) sebotol tahan berapa hari ? d) kesan sampingan (immediate effect ) bagi sesetengah orang ( maksud saya kesan yang dijangkakan mungkin berlaku atau dirasai ) e) berapa harga ?
    tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi shaty,

      Rasanya ala2 ribena/scots emulsion...manis2 masam

      Sehari minum 1sudu kecil...so sebotol bole tahan 1-2bln

      Ada sstgh org akn kena healing crisis cth sakit kpla etc tp sllunya takkan brlanjutan lama...ada juga yg tak alami apa2 immediate effect

      Harga retail rm465 (semenanjung), rm499 (sabah/srwk)

      Klu nk dptkn harga istimewa pm i di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 .... atau u beri emel/hp no utk i pm u

      Delete