Monday 7 May 2012

Home » , , , , , , » Petanda Positif Setelah Mencuba GLA Shaklee

Petanda Positif Setelah Mencuba GLA Shaklee

Petanda Positif Setelah Mencuba GLA Shaklee

Dalam bulan lepas ada terima seorang customer (sebenarnya kawan lama masa belajar dahulu) yang dalam usaha ingin mendapatkan zuriat. Sudah lebih 2 tahun berkahwin masih belum ada rezeki. Beliau dan suami sudah bermacam usaha buat, pergi berurut, makan ubat dan macam-macam lagi.


Tergerak hatinya untuk mencuba GLA sebagai usaha memendangkan beliau juga menghadapi masalah period tidak teratur, senggugut dan hormon yang tidak betul. Suaminya juga mengambil Vitamin E dan zink untuk sama-sama berusaha ingin dpatkan zuriat. Kerana kandungan vitamin e sebagai antioksida, ianya melawan radikal bebas yang akan merosakkan sperma. Secara tak langsung akan membantu meningkatkan kualiti sprema.

Apa yang menariknya suami beliau ada mengambil ZINK juga. Zink ini memenag dikenali boleh meningkatkan 'sperm count'. Lihat apa katanya:

"Isnin baru ni saya buat semen analysis, hubby punya seprm count 155 juta per ml. Doc cakap hubby takde masalah and ok."

Lega hatinya kerana suaminya ini seorang PEROKOK TEGAR, di mana kita sedia maklum bagi perokok tegar kebiasaannya menghadapi masalah dalam 'sperm count' yang tidak mencukupi. Kerana kanduungan kimia dalam rokok menyebabkan kesan negatif pada sperm lelaki.

Saya menyarankan beliau untuk teruskan mengambil set kesuburan ini. Mana tau dengan izinNya beliau berjaya perolehi zuriat yang ditunggu-tunggu. Any update jika beliau berjaya hamil akan saya update dari masa ke semasa.

credit

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment