Saturday 14 January 2012

Home » , » Vitamin Untuk Penyusuan Susu Ibu

Vitamin Untuk Penyusuan Susu Ibu

Vitamin Untuk Penyusuan Susu Ibu


Ada ke vitamin yang dapat membantu menjayakan penyusuan susu ibu? Sebenarnya ada vitamin yang boleh membantu ibu-ibu yang ingin menyusui anak. Tapi dengan syarat, JANGAN abaikan konsep asas penyusuan iaitu konsep demand-supply --> samada melalui direct breastfeed atau pam secara konsisten untuk memastikan demand sentiasa ada dan menghantar isyarat ke otak supaya meningkatkan penghasilan susu badan.

Apa vitamin-vitaminnya?






Vitalea - lengkap dgn zat besi. Ianya diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh. Ia dapat Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh dan Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas.
Vitamin B-Complex - menyokong fungsi saraf dan menukarkan tenaga dari makanan. Shaklee B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh.

Vitamin C merupakan bahan antioksida berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Untuk kulit yang cantik, anda perlukan Vitamin C.

ESP (Energizing soy protein) – tubuh manusia tidak mampu menghasilkan semua asid amino yang diperlukan. Sedangkan asid amino ni penting utk pembentukan enzim, hormon, tisu dan sel. Shaklee ESP membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amino Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
Ostematrix (Calcium Magnesium)diperlukan untuk menyokong pertumbuhan tulang dan gigi dan juga mengurangkan risiko osteoporosis.
Alfalfa - adalah galactagogue yg turut membantu menggalakkan penghasilan susu ibu secara natural dan alfalfa juga berfungsi utk keintiman wanita.

Apa kata pengguna?







------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment