Monday 10 June 2013

Home » , , , » CoQHealth Plus Untuk Jantung Lebih Sihat Bertenaga

CoQHealth Plus Untuk Jantung Lebih Sihat Bertenaga

Menurut Pertubuhan Kebangsaan Jantung Malaysia, penyakit kardiovaskular merupakan pembunuh no 1 di kalangan rakyat Malaysia dan 2x ganda lebih tinggi berbanding kematian berpunca daripada kanser. Dianggarkan  seorang daripada setiap tiga orang mati disebabkan penyakit kardiovaskular seperti penyakit jantung dan strok. 

Menakutkan kan? Atas kesedaran keperluan penjagaan kesihatan jantung, Shaklee semasa National Conference 2013 yang berlangsung di Sunway Hotel Resort & Spa pada 8 Jun yang lepas telah melancarkan satu produk baru khusus untuk kesihatan jantung iaitu CoQHealth Plus
produk kesihatan jantung

CoQHealth Plus
mengandungi kesemua perubatan semulajadi daripada campuran 28mg zat makanan larut lemak yang hadir secara semulajadi di dalam tubuh badan (CoQ10) beserta Vitamin E dan ekstrak teh hijau. Produk ini didatangkan di dalam bentuk kapsul dengan bantuan minyak kacang soya bagi memastikan penguraian serta penyerapan yang maksimum dalam sistem tubuh badan ketika diambil.

Kebaikan CoQHealth Plus

  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
  • Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL

Keistimewaan CoQHealth Plus Berbanding Produk Kesihatan Jantung Yang Lain

  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.. Mak aii banyaknya? Mampu ke makan banyak tu?
  • Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh
  • Ekstrak teh hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung (endothellum)
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10 nya
  • Tanpa Gluten.
*sumber: www.shaklee.com.my

Nampaknya ini supplement wajib untuk kaum lelaki terutamanya. Anda sayangkan suami, ayah anda? Harus dapatkan CoQHealth Plus sekarang!

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk  penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment