Sunday 3 June 2012

Home » , » Rahsia Kulit Cantik Menawan

Rahsia Kulit Cantik Menawan

Rahsia Kulit Cantik Menawan

Sangat-sangat gembira dan teruja sebab beberapa hari yang lepas, seorang customer saya memberitahu bahawa kulit mukanya semakin pulih. Customer ini merupakan seorang pelajar, ingin mendapatkan kulit yang cantik dan menghilangkan parut jerawat. Saya cadangkan customer ini mengambil B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan ESP.


Alhamdulillah vitamin-vitamin tersebut sudah mula menampakkan hasilnya walaupun belum sampai seminggu customer ni mengamalkannya. Jom baca testimoni customer ni :)


"belum 1 week consume set D (B Complex, Vitamin C dan Vitamin E),parut jerawat sy hilang!badan sy dr pagi until mlm x lesu even kelas dari 8-5ptg nonstop stiap hari..sy amalkan juga esp yg sgt bagus!b4 this minum herbalife tpi cpt lpr tpi dgn esp sy kenyang je..sy akn kumpul duit untuk bli vit2 lain pula..:)"

Customer ini yang pada mulanya ingin mengambil ESP disamping vitamin-vitamin yang lain untuk mengatasi masalah kulitnya, tetapi turut mendapat kebaikan lain daripada ESP. Badan merasa lebih bertenaga sepanjang hari walaupun mempunyai jadual kelas yang padat setiap hari.

Namun harus diingatkan, tempoh masa untuk mendapat kesan dari pengambilan vitamin adalah bergantung kepada tahap kesihatan badan individu...ada yang cepat, ada yang mengambil masa sedikit. Pengambilan yang konsisten selama sekurangnya 3 bulan adalah amat penting. Ini kerana sel-sel tubuh badan kita mengambil masa 90-120 hari untuk proses baik pulih dan penggantian.

Inilah kehebatan vitamin-vitamin Shaklee...bukan sahaja selamat digunakan, menggunakan teknologi hijau dan telah menjalani ujian klinikal oleh pakar tetapi turut memberikan kebaikan yang extra kepada para pengamalnya. Nak tau apa kebaikan yang extra kena la cuba dulu :)

Mungkin ada yang beranggapan vitamin-vitamin yang dijual diluar sana lebih murah berbanding vitamin Shaklee. Namun pastikah anda tahap keselamatan vitamin tersebut?

Pastinya anda tidak sanggup mengeluarkan wang yang sedikit hari ini semata-mata untuk berjimat tetapi akhirnya terpaksa mengeluarkan perbelanjaan yang lebih besar dikemudian hari. Tepuk dada tanya hati.

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.
* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment