Monday 4 June 2012

Home » , , » Atasi Masalah Lesu Dan Tidak Bertenaga Semasa Puasa

Atasi Masalah Lesu Dan Tidak Bertenaga Semasa Puasa

Atasi Masalah Lesu Dan Tidak Bertenaga Semasa Puasa

Diam tak diam dah masuk bulan Jun dah pun. Tak lama lagi nak masuk bulan puasa. Sekarang ni mesti ada yang tengah pulun nak ganti puasa kan. Selalu tak alami badan rasa lesu dan tak bertenaga je masa puasa? Hal ni normal sebab badan kekurangan air atau nama lainnya penyahhidratan. Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan.

Untuk atasi masalah ni, saya amalkan Performance Drink dan Meal Shakes Shaklee.


Shaklee Performance terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat Performance Drink ini dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Ujian makmal menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
• Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
• Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk kalsium dan magnesium
• Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

     

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Sebab-sebab lain kenapa Meal Shakes Shaklee best:
• Sarapan segera yang berkhasiat dan lazat
• Hidangan lengkap dan mudah disediakan
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium   

Semestinya Performance Drink dan Meal Shakes adalah persiapan terbaik yang perlu dilakukan bagi mereka yang ingin berpuasa. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Pastinya anda mahukan yang terbaik untuk tubuh badan anda. Tak nak ke badan sentiasa bertenaga walaupun semasa berpuasa?

Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment